Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@09:05:48 GMT

خرید ابزار دقیق از ابزار سنجش آریا

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۱۷۹

خرید ابزار دقیق از ابزار سنجش آریا

ابزار دقیق به ابزارهایی گفته می‌شود که دقیق و با کمترین خطای ممکن کار می‌کنند. شرکت ابزار سنجش آریا یکی از برترین فروشندگان ابزار دقیق در تهران است که از سال 1375 فعالیتش را در این زمینه شروع کرده است. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش شرکت‌های بزرگی مثل روزمونت و ویکا بوده که شما می‌توانید ابزار حرفه‌ای کار خود را از این شرکت مطرح تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید برای خرید محصولات حضوری به دفتر شرکت در لاله زار تهران مراجعه کنید یا اینترنتی سفارش دهید و توسط پست درب منزل تحویل بگیرید. ترانسمیتر فشار، گیج فشار، فلومتر، پرشر سوئیچ، ترانسمیتر دما، ترانسمیتر سطح، کالیبراتور، روتامتر و سنسور PH محصولاتی هستند که شما می‌توانید با بهترین کیفیت و از بهترین برندهای دنیا از ابزار سنجش آریا تهیه کنید. روتامتر یا فلومتر روتامتر ابزاری است که میزان ورود سیالات و سرعت ورود سیالات را مشخص می‌کند. سنسور PH ابزاری است که قدرت هیدروژن یا اسیدیته سیالات را اندازه گیری می‌کند. در ادامه این مقاله به معرفی ترانسمیتر فشار، گیج فشار و گیج دما خواهیم پرداخت.

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یا دستگاه سنسور فشار دستگاهی است که فشار یک مایع یا گاز را اندازه گیری می‌کند. از سنسور فشار در دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی استفاده می‌شود تا فشار آنها اندازه گیری شود و به خوبی بتوان فرایندهای صنعتی را کنترل کرد. در صورت افزایش فشار دستگاه‌ها سنسور فشار هشدار می‌دهد و از وقوع حادثه جلوگیری می‌کند. ترانسمیتر فشار انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها نوع کارکرد مختلفی دارند اما انواع این ترانسمیترها سه قسمت اصلی دارند که بین تمام آنها مشترک است. تقویت کننده، مبدل و سنسور سه قسمت اصلی ترانسمیتر فشار هستند. ترانسمیتر فشار با نمایشگر، ترانسمیتر فشار مخصوص محیط‌های انفجاری، ترانسمیتر فشار تفاضلی، ترانسمیتر فشار هوشمند، ترانسمیتر فشار پایین، ترانسمیتر فشار صنعتی و ترانسمیتر فشار قلمی انواع کاربردی ترانسمیتر فشار هستند. ترانسمیتر فشار رزمونت، ترانسمیتر فشار یوکوگاوا، ترانسمتر فشارزیمنس، ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر، ترانسمیتر فشار مدکو، ترانسمیتر فشار ویکا و ترانسمتر فشار ای بی بی انواع ترانسمیتر فشار از برترین برندهای دنیا هستند که با تهیه و استفاده از آنها می‌توانید کنترل خوبی روی دستگاه‌های صنعتی خود داشته باشید.

گیج دما

گیج دما یا ترمومتر یا دماسنج عقربه‌ای ابزاری است که وضعیت دما را اندازه‌گیری می‌کند. روش اندازه گیری گیج دما به دو صورت تماسی و غیر تماسی تقسیم می‌شود. انواع گیج دما در بازار وجود دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. ترمومتر جیوه‌ای، ترمومتر آنالوگ، ترومتر الکلی، ترمومتر دیجیتالی، ترموکوپل‌ها و ترمومتر لیزری انواع گیج دما هستند که شما می‌توانید انواع دما سنج یا گیج دما را از شرکت ابزار سنجش آریا تهیه کنید. گیج دما از نظر عملکرد به دو دسته گیج دما بی متال و گیج دما پر شده تقسیم می‌شود. دماسنج بی متال از فنر کویل ساخته شده و از دو نوع فلز استفاده می‌شود که به هم چسبانده می‌شوند. برای انتخاب گیج دما به قطر صفحه نمایش، رنج دمایی، مکان اتصال دنباله و جنس بدنه و غلاف توجه کنید. قطر صفحه نمایش 6 سانتی‌متر تا 16 سانتی‌متر متغیر است. همچنین مکان اتصال دنباله یک گیج دما می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. دنباله گیج می‌توان زیر، پشت یا سرتلسکوپ متصل شود. از گیج دما آنالوگ که به آن ترمومتر آنالوگ و یا دماسنج عقربه ای نیز می گویند در پتروشیمی ها بیشتر استفاده می شود. دلیل این امر این است که گیج های آنالوگ برعکس گیج دما دیجیتال از جریان الکتریسیته برای اندازه گیری دما استفاده نمی کند. زیرا جریان برق در شرکت های پتروشیمی ممکن است خطر انفجار بوجود بیاورد.

گیج فشار

گیج فشار یا پرشر گیج ابزاری است که برای اندازه گیری فشار محیط کاربرد دارد. پرشر گیج، مانومتر و فشارسنج نام‌های دیگر گیج فشار هستند که شما می‌توانید با استفاده از گیج فشار از وقوع حوادث و سوانح جلوگیری کنید. فشار یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش سرعت واکنش است که اگر مرتب فشار اندازه گیری نشود، ممکن است منجر به فاجعه شود. گیج فشار ویکا، گیج فشار ایندومارت، گیج فشار دوایر، گیج فشار مدکو و گیج فشار نوافیما انواع گیج فشار تولیدی برندهای برتر دنیا هستند که شما می‌توانید از شرکت ابزار سنجش آریا تهیه کنید. این محصولات یا ابزارها در صنایع، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی کاربرد دارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. نحوه عملکرد گیج فشار به این صورت بوده که فشار دستگاه را با کمک عقربه‌های دستگاه نشان می‌دهد؛ یعنی هر چقدر فشار بیشتر باشد، عقربه اعداد بزرگ‌تر را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که هر دستگاه فشار سنجی مقدار مشخصی فشار را نشان داده و اگر فشار از حد قابل قبولی بیشتر شود نمی‌تواند به خوبی فشار را نمایش دهد.

گیج فشار یا پرشر گیج انواع مختلفی دارد که عقربه‌ای، روغنی، خشک، خلاء، دیافراگمی، هوا، آب، استیل و برنج انواع مختلف آن است معروف‌ترین مدل‌های گیج فشار به شمار می‌روند که شما باید درهنگام خرید با توجه به نیاز خود گیج فشار مناسبی تهیه کنید. توجه به فشار محیط، توجه به قطر و اندازه صفحه نمایش گیج فشار و توجه به نحوه نصب و اتصال گیج فشار مواردی است که از اهمیت بالایی در هنگام خرید برخوردار است.

پرشر سوئیچ

پرشر سوئیچ (سوئیچ فشار) یکی از تجهیزات صنعتی پرکاربرد در صنایع مختلف و همینطور ساختمان سازی و کشاورزی است. از این ابزار برای کنترل فشار در یک محیط و در صورت نیاز قطع و وصل کردن جریان استفاده می شود. از پرشر سوییچ در پالایشگاه ها و خطوط آب و گاز برای کنترل فشار استفاده می شود. در واقع ابزار سوئیچ فشار به این دلیل استفاده می‌شود که به هنگام تغییر فشار به شکل نامناسب و غیر استاندارد، می‌تواند باعث ایجاد یک تغییر کلی در وضعیت سیستم شده و آن را تا زمان کنترل کامل ادامه دهد. اجازه دهید که این موضوع را با ذکر یک مثال روشن‌تر کنم. وقتی که در یک پالایشگاه فشار یک یا چند مخزن به شکل ناگهانی افزایش می‌یابد این ابزار پرشر سوئیچ است که بلافاصله این موضوع را تشخیص داده و منجر به بسته شدن سیستم می‌شود. تفاوت پرشر سوئیچ با پرشر گیج در این است که پرشر گیه میزان فشار را نمایش می دهد اما پرشر سوئیچ میزان فشار را نشان نمی دهد اما وقتی فشار از یک عدد خاص بگذرد، جریان را قطع می کند.

سخن پایانی

در این مقاله با سه مورد از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی آشنا شدیم که سطح زندگی انسان را بهبود می‌دهد. همانطور که اشاره شد ترانسمیتر فشار، پرشر سوئیچ، گیج دما و گیج فشار چهار مورد از مهم‌ترین تجهیزات صنعتی هستند که به معرفی هر یک از این ابزارها پرداختیم. هر یک از این ابزارها کاربردهای مختلفی دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود این تجهیزات را تهیه و استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید انواع این تجهیزات با کارشناسان شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید. کارشناسان متخصص شرکت ابزار سنجش آریا در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. شما می‌توانید با استفاده از راهنمایی‌های مشاوران این شرکت بهترین خرید تجهیزات صنعتی را تجربه کنید.

کد خبر 1551953

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هستند که شما می توانید شما می توانید ترانسمیتر فشار استفاده می شود تجهیزات صنعتی اندازه گیری تهیه کنید گیج فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

در این نمایشگاه همچنین شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی، دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی و ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 
این نمایشگاه از ۱۲الی ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • زبان طنز نیشدار است
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز