Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: از نظرات نخبگان و ظرفیت‌های تشکل‌های اقتصادی برای نظارت بر زنجیره تامین کالا استفاده شود.

به گزارش مشرق، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح امروز یکشنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: تقدیر از سفرهای رئیسی/ عرش‌نشینان درد مردم را درک نمی‌کنند

در این نشست مهمترین مسائل اقتصادی کشور ازجمله راهکارهای نظارت و تضمین سلامت زنجیره تامین، توزیع و مصرف کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت را مامور کرد گزارش کاملی از زنجیره تامین، توزیع تا مصرف کالاهای اساسی و راهکارهای نظارت دقیق و شفاف و تضمین سلامت این زنجیره تهیه و به ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه کند.

آیت‌الله رئیسی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت همکاری اتحادیه‌های صنفی، بسیج اصناف و تشکل‌های بازار برای نظارت دقیق‌تر بر زنجیره تولید، توزیع و مصرف تاکید کرد.

رئیسی همچنین استفاده از دیدگاه‌های نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادی کشور در چارچوب جلسات و نشست‌های کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را در امر نظارت ضروری و راهگشا دانست.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سید ابراهیم رئیسی رئیسی نخبگان رئیس جمهور زنجیره تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه ها و بخش های ذی ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست ها، چارچوب های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است