Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:19:41 GMT

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردمی برگزار شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۴۹۹

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردمی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به شرایط خاص موجود و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بحث کرونا باعث نشود مراسم پرافتخار و باشکوه تحت‌الشعاع قرار گیرد و از سوی دیگر خود مراسم هم به نحوی نباشد که کرونا را تحت‌الشعاع قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دفاع مقدس باید صدها سال انقلاب اسلامی را سر پا نگه دارد و تغذیه فرهنگی برای این انقلاب باشد، بیان کرد: باید وقایع هشت سال دفاع مقدس بازبینی و بازنشر شود.

وی با اشاره به اینکه همه ادارات شهید ایثارگر، آزاده و جانباز دارند، بیان کرد: هر اداره با رعایت شرایط کرونایی از این قشر تقدیر کند.

خاتمی با اشاره به اینکه شکل مردمی برنامه‌ها باید حفظ شود، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس پس از نیروهای نظامی مردم و قشر بسیج مردمی بیشترین حضور را در جبهه‌ها داشتند و باید گرامیداشت این ایام نیز توسط و با حضور مردم برگزار شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه کمیته‌های مختلف در دوران دفاع مقدس میراث‌های تاریخی این کشور هستند، گفت: باید نقش آفرینان هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ‌تری در برگزاری کنگره داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس هویت ملی ما است، بیان کرد: نباید این هویت از حافظه ملت پاک شود.

وی با بیان اینکه ٤٠٠ پدر و بیش از یک هزار مادر شهدای زنجان در قید حیات هستند، اضافه کرد: باید از این قشر به عنوان ذخایر نظام بهره گرفت و از خاطرات آنها استفاده کرد.

لزوم تبلیغ هفته دفاع مقدس در رسانه‌‌ها

استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه کنگره انجام شده است، بیان کرد: باید برنامه‌ها انسجام پیدا کند.

فتح‌الله حقیقی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید ویژه باشد، بیان کرد: نخست اینکه با توجه به شرایط منطقه باید این مراسم به صورت ویژه برگزار شود از سوی دیگر برگزاری کنگره شهدا اهمیت این هفته را در سال جاری بیش از پیش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه غبارروبی گلزار شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، ادامه داد: برای فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی، صدا و سیما و شاد برنامه‌ریزی شود.

حقیقی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ها دارای پروتکل بهداشتی باشد، اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در قالب طرح نهضت دیدار انجام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تجلیل از مدافعان سلامت و همیاران سلامت مورد توجه قرار گیرد، گفت: ادارات شکل و شمایل هفته دفاع مقدس داشته باشد و برنامه‌ها باید به صورتی باشد که مردم مطلع اهمیت این هفته شوند.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهرها باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: ساخت المان به مناسبت هفته دفاع مقدس و کنگره باشد.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس زنجان انقلاب اسلامی خاتمی امام جمعه زنجان استاندار زنجان فتح الله حقیقی هشت سال دفاع مقدس هفته دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصتی است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته فرهنگی با دهه کرامت همزمانی دارد این اتفاق را به فال نیک گرفت و گفت: مردم فریدن مردمی ولایت مدار و عاشق اهل بیت هستند و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز مردم و جامعه علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند دستاوردهای خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان افزود: امسال برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه‌ها و ادارات هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه‌هایی در شأن دهه کرامت و هفته فرهنگی اجرا شود.

عباسی افزود: شورای فرهنگ عمومی فریدن در سال ۹۴ از روز ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت را به عنوان هفته فرهنگی مصوب کرد که با توجه به ماده ۳ آئین نامه داخلی هفته فرهنگی مبنی بر امکان تغییر در زمان برگزاری برنامه‌ها امسال به دلیل همزمانی هفته فرهنگی با دهه کرامت برنامه‌های هفته فرهنگی از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کد خبر 6098175

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد