Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:50:02 GMT

توزیع بیش از 7 هزار بسته کمک معیشتی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۶۹۴

توزیع بیش از 7 هزار بسته کمک معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده ظهر امروز در حاشیه آماده‌سازی یک هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب مرحله دوم طرح شمیم حسینی در آستان خواهر امام رشت اظهار کرد: بسته‌های معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین و موقوفات منطبق با نیات خیرات و کمک به نیازمندان تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رزمایش سراسری، همه ادارات اوقاف گیلان نیز مشارکت داشته و امروز درمجموع هفت هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود، گفت: برای تهیه این بسته‌های کمک معیشتی ۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه، این بسته‌های کمک معیشتی توسط گروه‌های جهادی، مراکز افق بقاع متبرکه و هیئت‌های مذهبی توزیع می‌شود، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵۰ هزار بسته کمک معیشتی و ۱۷۰ هزار بسته ملزومات بهداشتی با صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مناطق محروم گیلان توزیع‌شده است.

 

 

به گفته علیزاده، به همت مراکز افق بقاع متبرکه گیلان ۶۰۰ هزار ماسک تولید و یا تهیه‌شده و در مناطق محروم، روستایی و بین مراکز درمانی توزیع‌شده است.

وی همچنین بیان کرد که در قالب اجرای طرح "نذر نفس" تاکنون هشت کپسول اکسیژن تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرارگرفته است و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، استان گیلان ۹۴۱ بقعه متبرکه، پنج هزار موقوفه و بیش از ۲۰ هزار رقبه دارد.

انتهای پیام/۸۴۵۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان رشت اوقاف شمیم حسینی کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان

عدیل سروی زرگر، رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در استان گیلان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه با بیان اینکه امسال قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده است، افزود: توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور تصریح کرد: امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با اندکی تأخیر در گیلان انجام شده است.

به گفته سروی زرگر، نوغانداران برای دریافت تخم نوغان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر هر روز به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندر انزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.

او همچنین گفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها هم برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه پیش بینی شده نوغانداران امسال ۵۶۰ تن پیله‌ تر ابریشم برداشت کنند، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌ تر به بازار عرضه کردند.

منبع: صدا وسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان