Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، پس از بازید علیرضا زاکانی شهردار تهران از مرکز واکسیناسیون بوستان گفت و گو که به همت جهادگران گروه جهادی خدام الحسین در حال راه اندازی می‌باشد به اطلاع عموم مردم  می رساند:

1- مرکز واکسیناسیون بوستان گفت و گو به عنوان بزرگ ترین مرکز واکسیناسیون کشور هنوز آغاز به کار نکرده و با فعالیت شبانه روزی جهادگران ظرف چند روز آینده تیم پزشکی و پرستاری گروه جهادی خدام الحسین روند واکسیناسیون را آغاز می کنند لذا تا زمان افتتاح مرکز که متعاقبا اعلام می شود از مراجعه خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- حدود ۶۰۰ نفر از اعضای گروه جهادی خدام الحسین در حرکتی جهادی از دو هفته پیش برای احداث بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور به صورت شبانه روزی تلاش کردند و در این راه سازمان ها و ارگان های مختلفی از جمله شهرداری تهران در فراهم کردن زیرساخت های لازم مانند در اختیار گذاشتن محل مرکز به این حرکت مردمی کمک کردند که از صمیم قلب از همه آنها تشکر می کنیم.

3- از آنجا که اعضای گروه خدام الحسین به صورت داوطلبانه در این مرکز فعالیت می کنند و با توجه به شرایط شغلی اعضای گروه و همچنین برای سهولت در خدمت رسانی به مردم قرار است این مرکز از ساعت ۱۴ الی ۲۱ به ارایه خدمت بپردازد.

4- در پایان بار دیگر ضمن تشکر از زاکانی شهردار محترم تهران و ارگان ها و نهادهایی که این حرکت مردمی را یاری کردند برای همه مردم عزیزکشورمان سلامتی و بهروزی آرزومندیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109725 برچسب‌ها واکسیناسیون کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا مرکز واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «مارگاریتا روبلز» وزیر دفاع اسپانیا اعلام کرد که اسپانیا به‌زودی موشک‌های سامانه «پاتریوت» را در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.

وزیر دفاع اسپانیا این اظهارات را در نشست مجازی گروه موسوم به «گروه رامشتاین» بیان کرد که متشکل از حامیان غربی اوکراین است.

در بیانیه وزارت دفاع اسپانیا ادعا شده که در چهار روز آینده تعداد نامشخصی مهمات برای سامانه «پاتریوت»، سامانه پدافندی ساخت آمریکا به اوکراین ارسال خواهد کرد. وزیر دفاع اسپانیا چیزی درباره تحویل سامانه‌های پدافندی پاتریوت به اوکراین اشاره نکرد.

پیش از این روزنامه اسپانیایی El Pais گزارش داده بود که مادرید به دلیل فشارهای زیاد اتحادیه اروپا و ناتو، موشک های پاتریوت را به اوکراین عرضه خواهد کرد. به گفته این رسانه، اسپانیا تنها با سه باتری پاتریوت کار می کند و حدود 50 موشک "ذخیره جنگی" برای آنها نگه می دارد.

کد خبر 6090069

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی