Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:52:57 GMT

آگوئرو: چرا پیراهن شماره 10 مسی را رد کردم؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۲۴۵

آگوئرو: چرا پیراهن شماره 10 مسی را رد کردم؟

بارسا به سرخیو اگوئرو پیشنهاد داده بود پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به تن کند ولی او قبول نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، به مدت 13 سال لباس شماره 10 بارسلونا در اختیار لیونل مسی بود و به نظر می رسید این روند حداقل برای دو فصل دیگر هم ادامه داشته باشد اما در نهایت فوق ستاره محبوب بارسلونا با جدایی از این تیم راهی پاری سن ژرمن شد و چند روز پیش نیز شماره او به آنسو فاتی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایعاتی شنیده می شد که سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی جدید بارسا و دوست صمیمی لیونل مسی قصد دارد شماره 10  را به تن کند اما او این شانس را رد کرد و در نهایت شماره 10 به آنسو فاتی بازیکن جوان و 18 ساله بارسا تعلق گرفت.

 

 

 

 

آگوئرو در مورد دلیل رد پوشیدن پیراهن شماره 10 لیونل مسی گفت:« بله؛ از سوی باشگاه به من پیشنهاد دادند شماره 10 را به تن کنم ولی به احترام لیونل مسی آن را رد کردم.»

 

 

 

 

نام آگوئرو تا روز پایانی نقل و انتقالات هم در فهرست بارسا ثبت نشده بود ولی پس از کاهش دستمزد سرجی روبرتو و جوردی آلبا و نیز فروش امرسون رویال، شرایط برای ثبت نام سرخیو آگوئرو فراهم گشت. ستاره آرژانتینی فعلا مصدوم است و مشخص نیست چه زمانی شرایط بازی را پیدا خواهد کرد.

 

آنسو فاتی لیونل مسی بارسلونا سرخیو آگوئرو پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنسو فاتی لیونل مسی بارسلونا سرخیو آگوئرو پاری سن ژرمن لیونل مسی شماره 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه