Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: مسیر کار در حوزه سیاسی را با رویکرد ارتقای وفاق، کارآمدی و مشارکت در عرصه سیاسی کشور دنبال می‌کنیم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت کشور، با حضور احمد وحیدی در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، ضمن تکریم «جمال عرف»، «محمدباقر خرمشاد» به عنوان معاون جدید سیاسی وزارت کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وحیدی وزیر کشور در این نشست، دکتر عرف را از دوستان قدیم و عزیز و شخصیتی اندیشمند و فرهیخته از نظر علمی و عملی توصیف کرد و از مجموعه تلاش‌های وی در دوره تصدی معاونت سیاسی وزارت کشور از جمله برگزاری دو دوره انتخابات سراسری تقدیر کرد.   وزیر کشور ابراز امیدواری کرد ان شاءالله از توان علمی و تجربه عملی عرف در بخش‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.   وزیر کشور همچنین با معرفی محمدباقر خرمشاد به عنوان معاون سیاسی جدید وزارت کشور گفت: آقای خرمشاد از شناخته شدگان فضای سیاسی هستند و مسئولیت‌های متعدد و مهمی را در پیشینه خود داشتند.    وحیدی با اشاره به توان و ظرفیت علمی معاون جدید سیاسی وزارت کشور، خرمشاد را کارآزموده در عرصه مسئولیت حوزه سیاسی برشمرد.   در این جلسه جمال عرف که قریب به سه سال مسئولیت حوزه سیاسی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور را برعهده داشت ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، خاطرنشان کرد: ما در دوره مسئولیت تلاش کردیم فضای سیاسی کشور آرام باشد و در عرصه تحولات سیاسی کشور، عقلانیت حاکم باشد.   وی اجرای قانون، سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سایر اسناد بالادستی را مبنای اصلی حرکت در دوره مسئولیت در معاونت سیاسی وزارت کشور برشمرد. عرف تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را طبیعت مقطع تغییر دولت‌ها توصیف کرد و از وزیر کشور برای تسهیل این روند تشکر کرد.   معاون سابق سیاسی وزارت کشور، خرمشاد معاون جدید سیاسی را مدیری فرهیخته و با تجربه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد خرمشاد در دوره مسئولیت در وزارت کشور موفق باشد.   محمدباقر خرمشاد، معاون جدید سیاسی وزارت کشور نیز در این نشست گفت خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سنگر جدیدی را به من عطا کرد.   وی افزود: جایگزینی عرف کار سختی است. بحمدا... ایشان توفیقات زیادی داشتند و ان شاءالله مسیر کار در حوزه سیاسی را با رویکرد ارتقای وفاق و کارآمدی، مشارکت در عرصه سیاسی کشور دنبال می‌کنیم.    محمدباقر خرمشاد، معاون جدید سیاسی وزارت کشور؛ عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی با مرتبه استاد تمام است و علاوه بر حوزه تحقیقات و پژوهش، تجربه خدمت و مسئولیت به عنوان دبیر شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران، معاون وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، معاون وزارت امور خارجه، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی و مسئول مطالعات سیاسی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در پیشینه خود ثبت کرده است.   بیشتر بخوانید: محمدباقر خرمشاد معاون سیاسی وزارت کشور شد + سوابق   انتهای پیام/ برچسب ها: وزارت کشور معاون سیاسی وزیر کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور معاون سیاسی وزیر کشور معاون جدید سیاسی وزارت کشور معاون سیاسی وزارت کشور محمدباقر خرمشاد حوزه سیاسی سیاسی کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

کد خبر 6092975 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد