Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:39:17 GMT

خروج ۳۰ قاضی غیربومی استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۴۵۴

خروج ۳۰ قاضی غیربومی استان خوزستان

معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: ۳۰ نفر از قضات غیر بومی متقاضی خروج از استان خوزستان به ترتیب اولویت منتقل شدند و وضعیت خروج قضات غیر بومی سه استان دیگر نیز در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، این اطلاعیه به شرح زیر است:

"بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام اداره کل کارگزینی قضات، پیرو بررسی وضعیت همکاران قضایی غیر بومی متقاضی انتقال به خروج از استان خوزستان، بر اساس شیوه نامه اولویت بندی و امتیازبندی متقاضیان خروج از این استان که در نشست حضوری  مهدی ناصری دولت آبادی؛ مدیرکل محترم کارگزینی قضات با رئیس کل و مسئولان استان خوزستان در محل دادگستری آن استان انجام شد، در مرحله اول، ۳۰ نفر از قضات غیربومی استان مربوطه با تایید کمیسیون نقل و انتقال قضات از آن استان خارج و به حوزه های قضایی مورد تمایل خویش منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شایسته است از همراهی و همفکری مسئولان محترم استان خوزستان علی الخصوص رییس کل محترم استان قدردانی بعمل آید.

این طرح طی جلساتی برای روسای محترم کل استان های سیستان و بلوچستان، کردستان و هرمزگان نیز ارائه شده است و در آینده با تخصیص نیروهای جدیدالورود و با هماهنگی با روسای کل استان های یادشده، به ترتیب اولویت، متقاضیان غیربومی این استان ها نیز منتقل خواهند شد."

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، یک خانم باردار ۲۸ ساله با سابقه یک بار زایمان و یک سقط، در چهل و دومین هفته بارداری به یکی از مراکز بیمارستانی قم مراجعه می کند.

تلاش برای انجام زایمان طبیعی انجام و بی نتیجه می ماند و مادر جهت زایمان سزارین به اتاق عمل منتقل می شود. پس از خروج جنین، به ناگاه مادر دچار ایست قلبی شده که بلافاصله تلاش جهت احیا مادر شروع می شود.

این مادر با حالت اینتوبه به icu منتقل می‌شود و به علت وضعیت بحرانی وی، پس از هماهنگی با دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، به بیمارستان منتقل می شود.

پس از انتقال به بیمارستان تیم پزشکی و پرستاری با مدیریت دکتر وفایی منش وارد عمل شده و جان مادر را نجات می دهند.

درحال حاضر با تلاش وهمت شبانه روزی  کادر درمان، بیمار هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند