Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید پدیده از پیوستنش به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده پس از انتصاب به این سمت اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم تیم خوبی را تشکیل دهیم، گرچه دیر شده و زمان زیادی را از دست داده‌ایم. نیاز داشتیم که شاکله تیم را حفظ کنیم، باید آرام‌آرام در نقل و انتقالات وارد شویم و تا آخر تیم را تکمیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جا دارد که خوشحالی خودم از بازگشت به مشهد را اعلام کنم. از کسانیکه تا امروز در این سال‌ها برای شهرخودرو و پدیده زحمت کشیده‌اند ممنونم. در شرایط کرونایی نیاز داریم با حمایت شهرخودرو و مسئولان شهری و استانی، شادی را به خانه مردم خراسان بزرگ ببریم. استعدادهای زیادی در فوتبال خراسان داریم و باید به نیروهای بومی اعتماد کنیم. آستانه تحمل‌مان را باید بالا ببریم. می‌خواهیم دل‌نواز فوتبال بازی کنیم و امیدوارم به نتایج خوبی دست یابیم. اگر پایه‌ها را شکل دهیم، می‌توانیم روی نیروهای بومی در بلندمدت حساب کنیم.  در کرمان چند بازیکن پایه را معرفی کردم که الان باید پول سنگینی برای رضایت‌نامه‌شان تیم‌ها خرج کنند. این پروسه بومی‌سازی ۲ سال زمان می‌برد و باید به تیم وقت داد.
 او ادامه داد: شرایط اقتصادی سخت شده، بخش خصوصی در فوتبال ما کار سختی دارد. فقط این موضوع مختص شهرخودرو نیست، تراکتور و نساجی را می‌بینید که با چه سختی تیمداری می‌کنند. باید به بخش خصوصی کمک شود، نه اینکه آنها را دلسرد کنیم.ا فراط‌گرایی در بودجه نداریم. باید یار بیاوریم نه بار تا به هدف برسیم.

مهاجری افزود: تعامل بین سردار معمایی و فلاح برقرار است و امیدواریم بتوانیم از وی در مشهد استفاده کنیم. باید نگاه به بومی‌ها متقابل باشد و بومی‌ها هم قدر تیم شهرشان را بدانند. از عیسی‌زاده، مدیرعامل صنعت نفت هم ممنونم که صحبت‌هایی پیش از پیوستن به شهرخودرو با ایشان داشتم و لطفشان شامل حال من شد. نمی‌توانیم در سال نخست معجزه کنیم، اما نیاز به زمان داریم. روزی که حسین مرادمند را به این تیم آوردم ۲۰ سال داشت و گل به خودی هم می زد، اما امروز او کجاست و چه کیفیت بالایی دارد؟ هر بازیکن مستعدی نیاز به زمان دارد تا به اوج فوتبالش برسد و در نهایت همه مسائل دست به دست هم دهد تا در نهایت آسیایی شویم.

سرمربی جدید پدیده اظهار کرد: بهترین بازیکن دنیا هم که باشی، اما به لباس تیمت تعصب نداشته باشی به درد تیمم نمی‌خورید. به دنبال خرید ستاره نیستم و ترجیح می‌دهم ستاره‌ بسازم. در دو تیم بزرگ فوتبال ایران ۸ تا ۱۰ بازیکن مثل کنعانی، یزدانی، سرلک، مرادمند و ... شاگردانم بودند.

او در خصوص کادر فنی‌اش گفت: با هادی عقیلی صحبت کرده‌ام، او خارج از کشور است تا آخر هفته ان شاءالله به ایران می‌آید. او تیم داشت، اما منت گذاشت و به تیم اضافه می‌شود. عماد مهاجری با تعامل و لطف عنایتی، قراردادش با هوادار فسخ شد و به تیم ما اضافه می‌شود. سنگچولی نیز همراه ما در کادرفنی خواهد بود. فوتبال مملو از حواشی است و در این حواشی ساخته‌ شده‌ایم. امیدوارم اتفاقات تلخ گذشته در شهر خودرو تکرار نشود. کجا اسپانسر برده‌ام که این جای دوم باشد؟ به این حرف‌ها توجه نکنید. هرجا رفته‌ام دست روی زانوی خودم گذاشته‌ام، نه در شانم است و نه حرفی زده‌ام. بیزینس‌ من فوتبال نیستم. هیچ رتبه‌ای پیش‌بینی نمی‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا مهاجری تيم فوتبال پديده مشهد استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان، موفق شدند یکی از نانوکاتالیست‌های مورد استفاده در تولید بنزین را تولید و تجاری‌سازی کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا با بومی‌سازی محصولات فناورانه و کاتالیست‌های مورد نیاز صنایع، گام موثری در خودکفایی این کاتالیست ضروری در صنعت پتروشیمی و تولید بنزین بردارد.

 حمزه کازرونی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا درباره فعالیت‌های این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش‌بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آنها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست‌ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جزو محصولات تحریمی است.

بومی‌سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جزو فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست‌ ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی‌سازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات