Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@22:53:49 GMT

80درصد زندانیان کشور واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۲۲۱۷

حاج‌محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست. ناطقان: محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها طی بازدیدی سرزده از زندان مرکزی گنبد کاووس، بصورت رودررو با مددجویان این مرکز دیدار و به گفتگو نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حاج‌محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.

وی در حاشیه این بازدید شبانه که چندساعت به طول انجامید، در ارتباط با اتفاقات اخیر زندان اوین گفت: ضمن لزوم رعایت حقوق و حرمت زندانیان، فراموش نکنیم برخی زندانیان آسایش یک شهر را برهم زده اند و برخی از آن‌ها را خانواده هایشان نیز نگهداری نمی‌کنند. به همین خاطر می‌گوئیم زندانبانان گاهی مهربانتر از پدر و مادر آن‌ها هستند.

وی افزود: اتفاقات اخیر نباید ارزش و اهمیت زحمات و مجاهدت‌های زندانبانان که اختیاراً خود را برای مراقبت و نگهداری بزهکاران زندانی کرده اند، کمرنگ کند.

حاج محمدی گفت: زندان محفل یا مجلس فرهیختگان نیست که البته گاهی ما در برخی پارلمان‌های دنیا که جمع فرهیختگان است، شاهد درگیری‌های خیره کننده هستیم. حتماً هم حفظ حرمت و حقوق زندانیان و هم حفظ شان بازدارندگی و ارعابی زندان را مهم می‌دانیم. باید همه مراقب باشیم فریب طراحی دشمن را نخوریم و در زمین او بازی نکنیم. منبع: فارس برچسب ها: زندانیان ، واکسینه ، واکسیناسیون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زندانیان واکسینه واکسیناسیون حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت

حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در جلسه ستاد دیه استان، از مردم و خیرین استان زنجان در راستای مشارکت در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک، ۳۳۰ میلیارد ریال بدهی داشتند، در این بازده زمانی بیشترین کمک ها در ماه رمضان انجام شد و تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند.

این مسوول ادامه داد: کمک های خیرین ادامه دارد و امیدواریم تا ۱۵ اردیبهشت که این پویش برگزار می شود، شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان مشمول باشیم.

وی با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش های زیادی انجام شد و نقش رسانه های جمعی نمود داشت، گفت: مردم خیر و نوع دوستان استان با این مقدار کمک های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام فرجی برحق با اشاره به اینکه بررسی وضعیت پرونده های محکومان مالی که در زندان هستند مورد توجه مسئولین امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد خاطرنشان کرد: باید برای کمک به زندانیان مشمول ابتدا آماری از تعداد مشمولین برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه ریزی برای کمک انجام شود که این امر هم مورد عنایت دست اندرکاران قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد