Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:23:05 GMT

مرحله دوم گروهی لیگ تنیس ایران قرعه کشی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۲۷۰۲

مرحله دوم گروهی لیگ تنیس ایران قرعه کشی شد

با‌ مشخص شدن‌ چهره تیم‌های صعود کننده، مرحله دوم مسابقات لیگ تنیس ایران قرعه کشی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی مرحله دوم رقابت‌های تنیس لیگ‌ ایران از فردا در دهکده ورزشی چهارباغ البرز آغاز می‌شود که با انجام مراسم قرعه‌کشی، تیم‌ها حریفان خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پایان مرحله نخست گروهی، تیم‌های پوشاک وانسی، مهرام، کلاژگسترسعدآباد، توسعه امین دارو، وینر اسپرت، آکادمی تنیس مهذب نیا (الف) چوب سنگ، رعد پدافند هوایی، آکادمی تنیس داودیان، آکادمی تنیس البرز (الف)، آکادمی طاهری (الف) بومرنگ، ولسرویسز، بانک صادرات ایران، آنزو سعدآباد و هیئت تنیس قم با کسب حد نصاب لازم به عنوان تیم‌های برتر راهی مرحله دوم گروهی شدند.

بر اساس قرعه انجام شده تیم‌ها در 4 گروه 4 تیمی قرار گرفتند.

در گروه یک، تیم‌های پوشاک وانسی، چوب سنگ ، آکادمی تنیس البرز (الف) و بانک صادرات

در گروه 2 تیم‌های مهرام، رعد پافند هوایی، آکادمی تنیس طاهری (الف) و‌ولسرویسز ایران

در گروه 3 تیم‌های کلاژ گستر سعد آباد، وینر اسپرت، بومرنگ و هیئت تنیس قم

در گروه 4 تیم‌های توسعه امین دارو، آکادمی تنیس مهذب نیا (الف)، آکادمی تنیس داودیان و آنزو سعد آباد

به این ترتیب این تکلیف 16 تیم حاضر در 4 گروه مرحله دوم مسابقات مشخص شد و از فردا به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقات لیگ تنیس با جایزه 300 میلیون تومانی از 9 تا 22 شهریور ماه برگزار و از بین تیم‌های حاضر 8 تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر سال 1401 را بدست می‌آورند.

یاد آور می‌شود: سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و سینا چابراهیمیان مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

شش تنیسور نوجوان به اردوی تیم ملی راه یافتند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس آکادمی تنیس مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی