Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دشتی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در وضعیت عادی روزانه بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ مترمکعب از شبکه آب شهرستان و حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ مترمکعب از شبکه اختصاصی آب شرکت فلات قاره بهرگان تأمین آب شرب شهر امام حسن صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دیلم در خصوص سرانه مصرف در بخش امام حسن افزود: سرانه تأمین آب شرب روزانه در شهر امام حسن ۳۲۰ لیتر به ازای ۲۵۰۰ نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مشکلات پیش‌آمده در آب‌رسانی بخش امام حسن تصریح کرد: با توجه به نقص فنی در پمپ تأمین آب خط کمکی فلات قاره بهرگان در دو سه روز اخیر مشکلاتی در تأمین و توزیع خط آب شرب شهر امام حسن به وجود آمده است.

دشتی در خصوص هدف از این بازدید گفت: هدف از بازدید میدانی رفع نواقص به وجود آمده و بررسی وضعیت آب شرب در نقاط و محدوده‌های مختلف شهر امام حسن و اتخاذ تدابیر کوتاه‌مدت و اضطراری در شرایط فعلی به وجود آمده می‌باشد.

این مقام مسؤول در خصوص رفع مشکل کمبود آب در بخش امام حسن ابراز داشت: اعتبار ملی احداث مخزن ۲۰۰۰ یا ۲۵۰۰ مترمکعبی شهر امام حسن در سال جاری از محل اعتبارات تنش‌های آبی در پروژه‌های ملی لحاظ شده که می‌تواند مشکل ذخیره و تأمین آب شرب شهر امام حسن را به‌صورت بلندمدت و اساسی مرتفع نماید.

فرماندار دیلم ادامه داد: اصلاح و بازسازی شبکه خط ورودی زیر مخزن هوایی شهر امام حسن در دست اقدام می‌باشد، که پس از اتصال مجدد شبکه کمکی فلات قاره بهرگان امام حسن بازسازی مذکور تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری شرکت فلات قاره در افزایش میزان آب شرب از خط اختصاصی تا میزان ۳۰۰ یا ۳۵۰ مترمکعب می‌تواند وضعیت آب شهر امام حسن را بهبود و مطلوب‌تر کند.

دشتی اظهار کرد: دستور اصلاح و تغییر محل انشعاب آب مرکز جامع سلامت شهید حسینی زاده  شهر امام حسن با توجه به اهمیت خدمات بهداشتی و درمانی مرکز مذکور داده‌ شده است.

این مقام مسؤول بیان کرد: همکاری شهرداری بندر امام حسن به‌منظور امکان تأمین آب اضطراری با تانکر سیار آب‌رسان در مواقع موردنیاز با اولویت مرکز جامع سلامت و منازل مسکونی اطراف و نقاط کم آب شهر امام حسن از طریق اداره آبفا شهرستان و نمایندگی بهره‌برداری آب بخش امام حسن انجام‌ شده است.

فرماندار دیلم عنوان کرد: با توجه به اینکه میزان اختصاص‌یافته سهمیه شهرستان از خط کوثر میزان خاصی است که بر اساس سرانه جمعیتی شهرستان اختصاص می‌یابد، لذا استفاده شهروندان از منبع ذخیره آب خانگی و آبگیری در مدت‌زمان لازم در زمان تأمین آب و آبدار بودن شبکه در مناطق شهری تأکید می‌گردد.

وی تاکید کرد: قطعاً با توجه به تنش‌های آبی در سراسر کشور و به‌تبع آن استان و شهرستان کاهش میزان سهمیه آب و افزایش میزان مصرف از دلایل اصلی کمبود آب در طول مدت ۲۴ ساعت شبانه‌روز در تمامی نقاط شهری و روستایی شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب امام بازدید سرزده شبکه احمد دشتی فرماندار دیلم شهر امام حسن بخش امام حسن فلات قاره تأمین آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان