Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:26:23 GMT

فوری؛ بادران لیگ برتری می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۳۰۴۱

فوری؛ بادران لیگ برتری می‌شود؟

به نظر می‌رسد سوپرایز مالک باشگاه بادران، خرید یک امتیاز لیگ برتری باشد.

به گزارش "ورزش سه" پس از انتشار چند خبر ضد و نقیض درباره آینده کاری باشگاه بادران پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر و فروش امتیاز لیگ یکی به تیم شمس آذر قزوین، صبح امروز مالک باشگاه پیامی عجیبی را مخابره کرد.

 

او گفت که مجموعه بادران نه تنها قصد خداحافظی ندارد، بلکه به دنبال آن است تا با یک حرکت جدید همه اهالی فوتبال را سوپرایز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا از تهران خبر می‌رسد که ظهر امروز فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو جلسه‌ای با فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران تهران داشته است!

 

آنهم در شرایطی که عصر امروز، اولین جلسه تمرینی تیم شهر خودرو با حضور محمدرضا مهاجری و پیشکسوتان فوتبال خراسان برگزار شده و مشخص نیست منظور از این تصمیم حمیداوی برای فروش امتیاز چیست!

 

با این‌حال هنوز خروجی جلسه امروز حمیداوی و قربانیان مشخص نشده، اما با توجه به وعده سوپرایز مالک باشگاه بادران، بعید نیست که انتقال امتیاز تیم مشهدی رخ داد.

 

چرا که به لحاظ مشکلات مالی و نقدینگی، شهر خودرو اوضاع مساعدی ندارد و از این حیث فروش امتیاز تیم شاید بتواند بخشی از هزینه‌ها را از دوش مالک هلدینگ بردارد.

بادران تهران دسته یک پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بادران تهران دسته یک پدیده مشهد باشگاه بادران مالک باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود

مرتضی صفری ظهر شنبه در حاشیه بازدید از کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه گفت و گو با خبرنگاران از ساماندهی کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه با همکاری مالک، شهرداری و این اداره‌کل خبر داد و افزود: این کاروان‌سرا از جمله بناهای تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفت‌وگوهای انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدامات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد.

صفری گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیز اعلام آمادگی جهت مشارکت داشته است و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: کاروان سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

کد خبر 6090073

دیگر خبرها

  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری دارد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه