Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حسینی مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت.

به گزارش طرفداری، پروژه تیم منتخب قرن رسانه طرفداری هر هفته از شنبه تا چهارشنبه با حضور کاپیتان ها و سرمربیان لیگ برتری، ملی پوشان فعلی و سابق، کارشناسان، اصحاب رسانه و داوران تقدیم تان می شود. 

این برنامه تیم منتخب هم به یکی از سرمربیان لیگ برتری، مجتبی حسینی اخصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حسینی که سال گذشته هدایت نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن را به عهده داشت، امسال به پیکان رفته و به عنوان سرمربی پیکان مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت.

در پایان مطلب هم فرم تکمیل شده مجتبی حسینی قرار دارد. این برنامه را از دست ندهید… 

سلام و درود می گویم به مخاطبان رسانه طرفداری. با یکی دیگر از برنامه های تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران همراه شما هستیم. در این برنامه مجتبی حسینی تیم منتخب قرنش را انتخاب می کند. سلام، ممنون که در این برنامه مقابل دوربین طرفداری هستید.

من هم سلام می کنم به شما، انشالله بتوانیم کمک کنیم شما از این بازیکنان قرن آمار خوبی بگیرید.

به ترکیب مد نظر خود فکر کرده اید؟

کار سختی بود چون خیلی از این بازیکنان در دوره شان نبوده ایم وشناختی که باید را نداشته ایم اما باتوجه به اینکه من خواستم عدالت را رعایت کنم و هر کس نسبت به دوره خودش سنجیده شود، سعی کردم با اطلاعاتی که داشتم و کمکی که از آدم های آن دوره گرفتم سعی کردم انتخاب درستی داشته باشم.

با پست دروازه بان شروع کنیم.

علیرضا بیرانوند. چون در جام جهانی خیلی درخشان بود. دفاع میانی یحیی گل محمدی چون شناخت خوبی نسبت به ایشان دارم و او توانست به عنوان یک مدافع در جام جهانی گل بزند. پرویز قلیچ خانی هم به عنوان بازیکنی که همه از او خیلی یاد می کنند. با توجه به اینکه سعی کردم از همه دوره ها انتخاب کنم، دفاع راست آقای نظری را انتخاب می کنم. دفاع چپ مجتبی محرمی. هافبک دفاعی، کریم باقری و هافبک چپ مرحوم ایرج دانایی فرد چون در جام جهانی توانسته بودند گل بزنند. هافبک راست آقای نامجو مطلق، خیلی فنی بازی می کردند. هافبک هجومی های زیادی داریم ولی با توجه به استعداد علی کریمی و فرم بازی شان، ایشان را انتخاب کردم. مهاجم علی دایی، مهاجم دوم خیلی بودند، حسن روشن و افراد دیگر ولی من ناصر محمدخانی را انتخاب کردم.

انتخاب این ترکیب سخت تر بود یا ترکیبی که برای هفته اول با پیکان می چینید؟

این خیلی سخت تر بود چون مربوط به سالهای گذشته و دوره طولانی زیادی بوده و سخت است آدم انتخاب کند. هر بازیکنی در دوره خودش بازیکن خوبی بوده و انتخاب کردن سخت است و ما سعی کردیم گلچین کنیم. همه کسانی که در تیم ملی بازی کردند ستاره بودند، من فقط به سلیقه خودم این یازده نفر را از جمع تمام ستاره ها گلچین کردم.

سه بازیکن برتر قرن.

علی دایی نفر اول. پرویز قلیچ خانی نفر دوم و نفر سوم کریم باقری.

مربی قرن.

با تنها مربی ایرانی که به جام جهانی رفتیم، حشمت مهاجرانی بود و به همین دلیل ایشان را انتخاب می کنم. قهرمانی آسیا را هم داشتند ایشان با تیم ملی. مربی خارجی هم کارلوس کی روش.

بهترین داور قرن.

علیرضا فغانی.

بهترین تیم قرن.

تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸.

سه ورزشکار برتر قرن.

هادی ساعی نفر اول. حسین رضازاده نفر دوم و حمید سوریان نفر سوم.

ما امضای شما را پایین این برگه می خواهیم. ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید، من دیگر سوالی ندارم، هر صحبتی هست بفرمایید.

صحبت خاصی ندارم ممنون که سعی کردید با این برنامه و آمارگیری تان خیلی از این ورزشکاران و قهرمانان که از یاد رفته بودند را یادشان را زنده کنید و انشاالله همه این دوستان صحیح و سالم باشند و سالهای متمادی زندگی کنند و کنار خانواده شان زندگی کنند. فکر می کنم کار قشنگی بود یاد کردیم از تمام این عزیزان که سالها برای فوتبال و ورزش ما زحمت کشیدند.

ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادید. فرم تکمیل شده مجتبی حسینی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی مجتبی حسینی تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد

هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» پس از تفحص پیکرش، از طریق کارت و پلاک هویتی وی شناسایی شد.

به گزارش مشرق، پیکر مطهر شهید «مجتبی نادر طهرانی» پس از ۴۰ سال کشف و هویتش از طریق کارت و پلاک هویتی وی شناسایی شد. در این راستا؛ مسئولین استان اصفهان با حضور در منزل این شهید والامقام، خبر مسرت‌بخش تفحص و شناسایی وی را به بازماندگان شهید اعلام کردند.

شهید والامقام «مجتبی نادر طهرانی» به‌عنوان بسیجی از اصفهان به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر، در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قرار است پیکر مطهر شهید «مجتبی نادر طهرانی» به همراه پیکرهای مطهر ۲ شهید تازه تفحص‌شده دیگر به نام‌های «عباس رمضانی» و «جواد مراثی»، ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از فلکه فیض اصفهان به‌سمت گلستان شهدای این شهر تشییع شود.

دیگر خبرها

  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد