Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: طبق مطالعات داشتن مهارت در اشتغال بسیار موثر است و مشخص شد دانشجویانی که حداقل یک مهارت داشتند شانس اشتغال آنها ۲۲ درصد بیشتر بود.

"سیدمهدی طبیب‌زاده" در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت ارتقاء مهارت‌آموزی دانش‌آموزان و دانشجویان اظهار کرد: در آسیب‌شناسی‌های اشتغال به این نتیجه رسیدیم که در مهارت وضعیت خوبی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق مطالعات داشتن مهارت در اشتغال بسیار موثر است و مشخص شد دانشجویانی که حداقل یک مهارت داشتند شانس اشتغال آنها ۲۲ درصد بیشتر بود.

طبیب زاده از ابتکار استان کرمان برای راه‌اندازی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان مهارتی خبر داد و عنوان کرد: ساختمان این مرکز آماده شده و فضایی برای ارتقاء ارزش مهارت‌آموزی خواهد بود.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان با طرح درخواست اداره این مجتمع به صورت هیئت امنایی گفت: حضور در مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان مهارتی از طریق آزمون خواهد بود و فرهنگسازی در مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است، ضمن اینکه می‌تواند الگویی برای کشور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مهارت آموزی اشتغال دانشجويان استان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند