Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه یکشنبه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌ها از ظهر دیروز شنبه تا ظهر امروز آورد: ۱۸۹ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند و در این مدت یک نفر از هم استانی‌های سمنانی بدلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۲۷۷ نفر مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در استان سمنان به واحدهای درمانی مراجعه داشتند که ۱۲۸ نفر به صورت سرپایی مبتلا به کرونا شناسایی شدند و ۶۱ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

۵۷۱ نفر از شهروندان استان سمنان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

۹۵ نفر نیز مبتلا به کرونا در مدت ذکر شده از مراکز درمانی مرخص شدند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های آرادان و مهدیشهر در وضعیت قرمز تیره، شهرستان های سمنان، شاهرود و گرمسار در وضعیت قرمز، دامغان در وضعیت نارنجی و سرخه و میامی زرد کرونایی هستند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد:‌ طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۰.نفر دیگر در کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۰ هزار و ۶۷۴ نفر رسید. همچنین هفت هزار ۶۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

از دیروز(شنبه) تا امروز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۸۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۳۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۴۰۷ نفر رسید.

همچنین تا کنون ۴ میلیون ۳۶۲ هزار و ۸۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا سمنان تست کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی دامغان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا سمنان تست کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی دامغان استان سمنان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان