Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@18:59:43 GMT

جرارد: انتقال رونالدو به خاطر لئو مسی بود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۳۷۰۰

جرارد: انتقال رونالدو به خاطر لئو مسی بود

استیون جرارد، سرمربی گلاسکورنجرز معتقد است کریستیانو رونالدو مانند گذشته در لیگ برتر موفق نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پنجره تابستانی امسال حواشی فراوانی را به همراه داشت و برای اولین بار هم کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تیم های خود را تغییر داده و به ترتیب به منچستریونایتد و پاری سن ژرمن ملحق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول مدعی شد بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد تنها به دلیل توجه فراوان رسانه ها در این مدت به لیونل مسی بوده است.

استیون جرارد گفت: "کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت به لیگ برتر بازگردد تا نامش دوباره در رسانه ها ظاهر شود و دلیل این تصمیم فتح رقابت های کوپا آمه ریکا توسط لیونل مسی و انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن بود. بعید می دانم کریستیانو رونالدو دوباره مانند گذشته در لیگ برتر تاثیرگذار ظاهر شود.

او به این دلیل از یوونتوس جدا شد که در این مقطع نگاه تمامی رسانه ها به لیونل مسی بود و کریستیانو رونالدو قصد داشت کاری کند دوباره همه به نام او بپردازند. از زمان قهرمانی لیونل با تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه ریکا، مکررا نام این بازیکن در رسانه ها مطرح می شد و در ادامه نیز او بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

کاری که رونالدو انجام داد تنها یک استراتژی بازاریابی و حدس و گمان رسانه ای از سوی او و مدیر برنامه اش بود. رونالدو به خوبی متوجه شد که از رسانه ها فاصله گرفته و متوجه شد که به حاشیه رانده شده است. بهترین فرصت برای رونالدو جدایی از یوونتوس و انتقال به منچستریونایتد بود."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استیون جرارد فوتبال لیورپول کریستیانو رونالدو لیونل مسی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی، کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق رئال مادرید در دیدار مقابل مایورکا موفق شد برای نخستین بار با پیراهن رئال مادرید در لالیگا هت تریک کند.

دانلود (5.1MB)

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)