Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پاراوزنه برداری گفت: کاروان ایران در بازی‌های توکیو موفقیت چشمگیری داشت.

کاروان ایران در پایان رقابت هایش در بازی های پارالمپیک توکیو 12 طلا، 11نقره، یک برنز و در مجموع 24 مدال کسب کرد. بدین ترتیب کاروان ایران با کسب دوازده طلا، یازده نقره و یک برنز نه تنها از سه دوره گذشته بلکه حتی از المپیک سیدنی هم نتیجه بهتری از لحاظ مرغوبیت مدال گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک محمدی، پیشکسوت پاراوزنه برداری با اشاره به عملکرد کاروان ایران در این دوره از بازی های پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه کاروان ایران موفقیت چشمگیری داشت و این نشان داد که همه از جان و دل تلاش کردند. در این شرایط سخت کرونایی که محدودیت‌های دشواری را به همراه داشت کاروان بسیار خوش درخشید که جا دارد به تک تک ورزشکاران برای کسب این مدال‌های خوش رنگ تبریک بگویم.

او درخصوص عملکرد تیم وزنه برداری ایران گفت: با توجه به صحبت هایی که کادر فنی قبل از اعزام داشتند هدف از حضور در این بازیها کسب عنوان قهرمانی بود ولی این امر محقق نشد و فکر می‌کنم سه مدال طلا را می‌توانستیم در این رویداد به دست بیاوریم. در کل بد نبود و به تیم خسته نباشید می گویم. البته امیدوارم پس از بازگشت کاروان چند جلسه کارشناسی و آسیب شناسی برگزار شود قطعا این جلسات می تواند به تیم ها کمک کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بابک محمدی کاروان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره «شورت شورتز» ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره «شورت شورتز» از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیرداستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهد بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره «شورت شورتز» از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096361 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد