Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان حضور کارشناسان بهداشت برای نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس استان با توجه به شرایط کرونایی الزامی عنوان کرد و گفت: همه مدرسه ها باید به مواد ضدعفونی کننده تجهیز شوند تا مشکلی برای معلم ها و دانش آموزان به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر آمادگی فرمانداران و بخشداران برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی جدید تاکید کرد و بیان داشت: باید تلاش کرد از حضور اختیاری دانش آموزان با مساعد شدن شرایط کرونایی جلوگیری شود، زیرا تداوم تدریس مجازی لطمه سنگینی بر دانش آموزان وارد می کند.

نجاتی با بیان اینکه باید اطمینان خانواده ها درخصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جلب و از ممانعت آنها برای حضور دانش آموزان در مدرسه جلوگیری شود، اظهار کرد: امیدواریم با کنترل بیماری و گسترش واکسیناسیون، دوباره شاهد حضور دانش آموزان و آینده سازان ایران در محل های تعلیم و تربیت باشیم.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان بر فراهم سازی شرایط برای آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید، گفت: برای نحوه بازگشایی مدارس باید منتظر نظر ستاد ملی مدیریت کرونا باشیم، اما با این وجود باید آموزش و پرورش خوزستان خود را برای برگزاری هر ۲ حالت آموزش مجازی و حضوری آماده کند تا دچار مشکلی نشود.

او با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته ۱۰ هزار و ۴۰۰ تبلت با کمک خیران برای دانش آموزان نیازمند خوزستان تامین شد، تصریح کرد: باید تعداد تبلت مورد نیاز دانش آموزان نیازمند در خوزستان مشخص و از همه دستگاه ها و خیران برای تامین تبلت کمک گرفته شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش مجازی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حمیدرضا خان‌محمدی، ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش شده است تا در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته شود و در حوزه تخصصی معاونت ما تقریباً ۶ هزار و ۹۰۰ فضا در کشور تحویل دانش‌آموزان داده شده است.

وی با بیان اینکه خیران به عنوان مهم‌ترین و موثرترین افراد در مدرسه‌سازی هستند، افزود: درخصوص مدارس تخریبی به عنوان یک مسئله اصلی در برنامه سند توسعه به آن توجه ویژه شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در استان بوشهر اگرچه بسیاری از سرانه‌های مدرسه‌سازی حل شده است، اما در بسیاری مناطق نیاز به بازسازی دارد.

خان محمدی اضافه کرد: یکی از مواردی که از اثرات مالیات ملموس است، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است و تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا کاربری مدرسه را از اینکه تنها مدرسه باشد به محل تربیت و رشد تغییر دهیم، افزود: در سند هفتم توسعه بخش‌های اقتصادی ویژه برای مدارس برنامه‌ریزی شده تا خودگردان شوند، همه تلاش این دولت برای ارتقای کیفیت به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: فارس

کد خبر 749134

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی