Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:43:34 GMT

حسین اسماعیل احمدی شهردار زرین شهر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۵۲۵۰

حسین اسماعیل احمدی شهردار زرین شهر شد

رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: پس از بررسی برنامه‌های منتخبان شهرداری و بر اساس معیارهای مد نظر اعضاء شورای شهر، حسین اسماعیل احمدی با کسب رأی اعتماد از اعضا شورای اسلامی زرین شهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی سلیمیان در جمع خبرنگاران انتخاب شهردار را یکی مهم‌ترین وظیفه شوراهای اسلامی شهر دانست و اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات و با مشخص شدن منتخبان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی زرین شهر و پیش از آغاز فعالیت رسمی این دوره شورا، منتخبان مردم زرین شهر در پارلمان شهری با برگزاری جلسات غیر رسمی فعالیت خود را برای انتخاب شهردار زرین شهر آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی زرین شهر افزود: با توجه به اهمیت نقش شهردار و نگاه به این مهم که انتخاب فردی مناسب به عنوان شهردار، با وجود تمامی محدودیت‌ها می‌تواند شرایط را برای کاهش معضلات یک شهر فراهم کند، روند بررسی و انتخاب شهردار بعد از تحلیف و آغاز به کار رسمی شورای اسلامی زرین شهر نیز ادامه یافت.

وی تصریح کرد: مرحله بررسی نامزدهای تصدی سمت شهردار زرین شهر با دعوت از ۲۱ گزینه‌ی بومی و غیر بومی آغاز و آن‌ها برای مصاحبه به صحن شورا دعوت شدند تا پس از دریافت برنامه‌ها، منتخبان مردم زرین شهر بتوانند گزینه نهایی شهرداری را انتخاب و معرفی کنند.

وی با اشاره به معیارهای شورای اسلامی زرین شهر در انتخاب شهردار این شهر، اضافه کرد: شهرداری یک نهاد اجرایی است، از این رو شخصی که برای این سمت انتخاب می‌شود، باید فردی انقلابی، مردمی، جهادی، متعهد، دارای تخصص و سابقه مدیریتی باشد از طرفی این فرد باید بتواند با بر قرای ارتباطات و تعاملات استانی و کشوری مشکلات پیش روی شهر را یکی پس از دیگری مرتفع سازد.

سلیمیان عنوان کرد: شهردار باید یک مدیر شایسته بوده و در زمینه اجرایی عملکرد قوی داشته باشد همچنین مباحثی چون شفافیت در عملکرد، ارتباط با نخبگان، معتمدین و مساجد را سرلوحه امور خود قرار داده و با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و مدرک تحصیلی مرتبط به سمت در مسیر توسعه و آبادانی خطه طلایی ایران گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: پس از بررسی برنامه‌ها و بر اساس معیارهای مطرح شده حسین اسماعیل احمدی با کسب رأی اعتماد از اعضا شورای اسلامی زرین شهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

وی یادآور شد: اسماعیل احمدی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری بوده و ۲۴ سال سابقه شغلی مرتبط با مدیریت شهری را در کارنامه خود دارد.

سلیمیان گفت: از دیگر سوابق وی می‌توان به شهردار منطقه ۳ خمینی شهر به مدت سه سال، شهردار طالخونچه به مدت ۱۲ سال، شهردار کرکوند به مدت ۲ سال و قائم مقام و معاون اداری مالی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان اشاره کرد.

کد خبر 519886

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زرین شهر شورای شهر زرین شهر رأی اعتماد شوراي شهر انتخاب شهردار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی زرین شهر اسماعیل احمدی انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است