Web Analytics Made Easy - Statcounter

معلوم نیست مقصر اتفاقات دیدار جنجالی دو تیم آرژانتین و برزیل چه طرفی است. به گزارش ایسنا و به نقل از استار، در اتفاقی عجیب، جنجالی و دور از ذهن بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دلیل حضور دخالت پلیس برزیل برای دستگیری چند بازیکن آرژانتینی در دقیقه ۵ به حالت تعلیق درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: هیچ وقت به ما اطلاع داده نشد که چند بازیکن ما نمی توانند مسابقه را انجام دهند. ما می خواستیم این بازی را انجام دهیم. بازیکنان برزیل نیز می خواستند بازی کنند. این من را بسیار ناراحت می کند. من به دنبال هیچ مجرمی نیستم. زمان انجام این مداخله نبود. باید از بهترین بازیکنان جهان لذت ببریم. من دوست دارم مردم آرژانتین بفهمند که به عنوان مربی باید از بازیکنانم دفاع کنم.

همچنین فدراسیون فوتبال آرژانتین بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده است: فدراسیون فوتبال آرژانتین از تعلیق دیدار تیم ملی آرژانتین و تیم ملی برزیل در سائوپائولو ناراحتی عمیق خود را ابراز می کند. فوتبال نباید چنین چیزهایی را تجربه کند که باعث تضعیف روحیه ورزشی در چنین مسابقات مهمی می شود.

ادنالدو رودریگز رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل نیز گفت: من برای همه طرفداران ورزش که مایل بودند بازی را از تلویزیون تماشا کنند متاسفم. با تمام احترام برای طرف مقابل ولی آنها می توانستند این مشکل را زودتر حل کرده و منتظر شروع بازی نباشند.

امیلیانو مارتینس، کریستین رومرو و جووانی لوسلسو با وجود کسب جواز حضور در این بازی به دلیل طی نکردن دوره قرنطینه و دروغ گفتن به پلیس، تحت تعقیب قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین لیونل اسکالونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم