Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در مراسمی در دفتر حجةالاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه محترم شهرستان ابرکوه و با حضور پیشکوهی پور مدیرعامل باشگاه پیشگامان کویر، محمد حسین سنجیده و سید مصطفی سیدرضایی قائم مقام و دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد و متوسل زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه، حکم  شهردار ابرکوه به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان ابرکوه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، امام جمعه ابرکوه ابراز امیدواری کرد با بسیج تمام ارکان اجرایی شهرستان، جوانان دوچرخه‌سوار ابرکوه در کشور درخشیده و صاحب عناوین کشوری و بین المللی گردند، شهردار ابرکوه نیز قول پیگیری احداث زیرساخت‌های مورد نیاز برای دوچرخه سواری همگانی را داد.

همچنین مقرر شد، هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد نیز برای اعزام مربی و انتقال دانش مربیان و قهرمانان بین‌المللی استان به دوچرخه‌سواران ابرکوه و پرورش مربی و ورزشکار زبده همکاری لازم را اعمال نماید.

علاوه بر این، در صورت کشف استعداد‌های این رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف، باشگاه‌های فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر و اعتمادکالا، با جذب این‌ورزشکاران در تیم‌های خود حمایت‌های لازم را به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری شهرستان ابرکوه دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع زاده در این زمینه اظهار داشت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال 1401 آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد ( مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بندهای تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • تالاب های نقده، فرصتی برای رونق اکوتوریسم
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی