Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:37:27 GMT

تازه‌ترین کشفیات و اقدامات نیروی انتظامی استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۵۶۵۲

تازه‌ترین کشفیات و اقدامات نیروی انتظامی استان یزد

به گزارش پایگاه خبری پلیس یزد سردار "عباسعلی بهدانی فرد" گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید از خانه های مسافر در یزد به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۱۱خانه مسافر در محله اکبرآباد و بلوار طالقانی یزد بازدید و ۵ خانه مسافر متخلف را که اقدام به اسکان مسافران به صورت غیرمجاز کرده بودند پلمب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره از بازدیدها آموزش های لازم در خصوص رعایت نکات انتظامی و بهداشتی نیز به واحدها ارائه شد.

***
فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری ۸ سارق حرفه ای و کشف اموال مسروقه در بافق خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" گفت: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به دنبال وقوع چند مورد سرقت در سطح شهرستان بافق، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان را آغازکردند.

سرهنگ طولابی نژاد ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی و مستمر مأموران پلیس آگاهی و مأموران کلانتری بافق، در این خصوص ۸ نفر سارق شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی همگی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی افزود: سارقان اقدام به سرقت از منازل نیمه ساز، سرقت از داخل خودرو و سرقت منازل مسکونی کرده و اموالی از قبیل موتورسیکلت، خودرو، کابل و سیم برق، مصالح ساختمانی،فلش مموری، شارژر موبایل، باند خودرو،  آهن آلات و یکسری اموال دیگری را به سرقت برده بودند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با تکمیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
***
فرماده انتظامی یزد گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با موتورسواران متخلف، ماموران پلیس اطلاعات استان یزد با کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه موتورسنگین قاچاق مطلع شدند.

سردار بهدانی فرد افزود: ماموران پس از کار اطلاعاتی یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز "سی آر ام" قاچاق را شناسایی و آن را در شهر یزد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که ارزش موتورسیکلت کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند اظهار داشت: در همین راستا مالک موتورسیکلت دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

***

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از دستگیری ۴ سارق پسته در شهرستان خاتم خبر داد .

سرهنگ "حسین اسمعیلی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت؛ باتوجه به وقوع سرقت پسته و اعلام مالباختگان به پلیس، بلافاصله مراتب جهت کشف و شناسایی سارق یا سارقان به یگان ها و عوامل گشتی فعال در سطح حوزه اعلام شد.

وی ادامه داد: ماموران گشت پلیس آگاهی شهرستان درحال گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه به ۴ نفر مشکوک و با زیر نظر گرفتن حرکات آنها متوجه شروع به سرقت آنها کردند.
سرهنگ اسمعیلی افزود: با درایت و هوشیاری ماموران، ۴ سارق در حین سرقت دستگیر و به یگان انتظامی دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه سارقان به دادسرا ارسال و سارقان با قرار وثیقه روانه زندان شدند

***
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی یک خانم در فضای مجازی خبر داد .

سرهنگ "هادی رسائی" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، تشریح این موضوع اعلام کرد :در پی ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر تهدید یک خانم توسط فردی در خصوص انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی های تخصصی و فنی، متهم این پرونده که اراذل و اوباش نوظهور در فضای مجازی بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد با بیان اینکه متهم به دادسرا معرفی شد افزود: هرگز در فضای مجازی تصاویر خصوصی خود و خانواده را بارگذاری نکنید.

***
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان از پلمب یک واحد صنفی به خاطر تولید ماسک های غیربهداشتی در یزد خبر داد .

سرهنگ "رضا زارع ارنانی" در گفت ‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به دریافت خبرهایی مبنی بر تخلفات یک واحد تولیدی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی واحد تولیدی موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضایی این واحد را پلمب و ۷ هزار و ۵۵۰ عدد ماسک غیربهداشتی را نیز کشف کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان یزد خاطرنشان کرد: متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قانونی شد.

برچسب‌ها یزد انتظامی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی کشفیات یزد انتظامی کشفیات فرمانده انتظامی فضای مجازی پلیس امنیت استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان