Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:25:26 GMT

دوگانه سوز شدن بیش از هزار خودرو عمومی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۵۹۷۸

دوگانه سوز شدن بیش از هزار خودرو عمومی در خراسان شمالی

مجتبی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح رایگان دوگانه سوزکردن خودروهای عمومی با هدف کاهش آلودگی های محیط زیستی و صرفه جویی در مصرف بنزین در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از آغاز اجرای رایگان دوگانه سوزکردن خودروهای عمومی در استان خراسان شمالی تاکنون، یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو نام نویسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان خراسان شمالی اضافه کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۵ خودرو روند تبدیل را به صورت کامل طی کرده اند و در عین حال از خدمات سوخت رسانی گاز طبیعی به صورت کاملا رایگان برخوردار شده اند.

شکوری از فعالیت ۳۰ جایگاه گاز CNG در سطح استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: نکته قابل بیان این است که ظرفیت تبدیل برای خودروها در سه کارگاه به صورت استاندارد وجود دارد که صاحبان خودرو پس از ثبت نام و تایید مراحل میتوانند به صورت رایگان خودروی خود را به صورت رایگان دوگانه سوز کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: گاز طبیعی فشرده از نظر آلایندگی، یکی از پاک ترین سوخت ها و از نظر اقتصادی مصرف آن نسبت به بنزین دارای صرفه بیشتری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی خودرو مصرف بنزین گاز طبیعی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو

حدود چهار درصد از کل بودجه درمان در کشور‌های پیشرفته صرف درمان سینوزیت می‌شود. با توجه به آغاز فصل گرم و استفاده زیاد از کولر در ماشین، منازل و محل کار شرایطی فراهم می‌شود تا این چالش موج افزایشی داشته باشد.

به گزارش عصرایران، مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد