Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:49:46 GMT

روزنامه نگار سوری؛ ایران بخت اول صعود است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۶۵۲۲

روزنامه نگار سوری؛ ایران بخت اول صعود است

در حالی که بعد از بازی تیم ملی در برابر سوریه نقد های زیادی به سبک بازی تیم ملی و هم چنین چینش اسکوچیچ شد روزنامه نگار سوری در یادداشتی ایران را بخت اول صعود از گروه بر شمرد. 

به گزارش "ورزش سه"، البته نه فقط برای تیم ملی فوتبال ایران بلکه برای خیلی از تیم ها شرایط در بازی نخست به خوبی پیش نمی رود؛ نمونه اش تیم ژاپن که به تیم عمان یک بر صفر باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باز هم جای خوشحالی است که تیم ملی فوتبال ایران در بازی اول با وجود نداشتن بازی تدارکاتی و دیر ملحق شدن لژیونرها یک بر صفر برنده شد و در نهایت با کسب سه امتیاز میدان را ترک کرد. 

 

در یادداشت ناصر النجار، روزنامه نگار سوری در روزنامه البعث این طور می خوانیم: ‌اگر منطقی و واقع‌بین باشیم می‌بینیم که شکست برابر ایران دور از انتظار و ناامیدکننده نبود‌. ما مقابل تیمی شکست خوردیم که مدعی اول صعود به جام جهانی است.‌

او در ادامه این یادداشت می نویسد: مسابقه اول تیم ما و شکست برابر ایران واکنش‌های متفاوتی به همراه داشت اما اکثر واکنش‌ها منطقی و حتی مثبت بود. شکست مقابل ایران در زمین این تیم و با یک گل نگران‌کننده به نظر نمی‌رسد و اتفاقی نیست که نشان از ناکامی و نابودی فوتبال ما داشته باشد. اهالی فوتبال در چنین مسابقه‌ای شکل و سبک بازی یک تیم را بررسی می‌کنند. به طور کلی قرعه‌کشی در اولین هفته ما را مقابل تیمی قرار داده که شانس اول صعود به جام جهانی است، در رده 33 جهان (26 در آخرین رده‌بندی) قرار گرفته و این قرعه برای تیمی مثل سوریه که از نو ساخته شده مناسب نبود. ما قبل از رویارویی با تیم بزرگی مثل ایران اردوها و بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم و بدون تعداد زیادی از بازیکنان شاخص خودمان به میدان رفتیم. غیبت بازیکنان ما را نمی‌شود با تیمی مثل ایران مقایسه کرد چون آنها در هر پست بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند و این مقایسه درستی نیست.

 

او در پایان هم چنین به این نکات اشاره کرد: می‌دانیم که تیم ما به فرصت کافی برای هماهنگی و ارائه عملکرد بهتر نیاز دارد و امیدواریم برابر امارات در بازی دوم نمایش بهتری داشته باشیم. مسابقات این مرحله طولانی است و نباید تنها روی بازی اول قضاوت داشته باشیم. ژاپن در خانه خودش شکست خورد اما این پایان تیم ملی ژاپن نیست. شاید شکست در بازی اول ضربه‌ای باشد که تاثیرات مثبتی داشته باشد و باعث شود تیم‌‌های مغلوب در ادامه عملکرد بهتری از خودشان نشان بدهند. شکست مقابل ایران محاسبات ما را تغییر نداده چون این شکست روی کاغذ قابل پیش‌بینی بود. باید صبور باشیم و از این تیم حمایت کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم چون راه طولانی در پیش داریم.

دیدار دوم دوم تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق خواهد بود که این بازی 16 شهریور در دوحه برگزار می شود.

عراق تیم ملی ایران تیم ملی سوریه تیم ملی عراق سوریه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی ایران تیم ملی سوریه تیم ملی عراق سوریه اول صعود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند

ژاوی پس از شکست عجیب تیمش برابر ژیرونا گفت او و مردانش نباید نتایج عجیب و ناامیدکننده در فصل جاری را فراموش کنند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا نتیجه ناامیدکننده دیگری را با ژاوی تجربه کرد. آبی‌اناری‌ها در حساس‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم لالیگا به مصاف ژیرونا رفتند و با آن که بانتیجه دو بر یک از حریفشان پیش افتادند اما شکست سنگین چهار بر دو را متحمل شدند تا بار دیگر انتقادها از ژاوی بالا بگیرد. به این ترتیب بارسلونا چهار هفته قبل از پایان لیگ، رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد و این ژیروناست که با ۷۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به آبی‌اناری‌ها به رده دوم صعود کرد.

ژاوی هرناندس در نشست خبری بعد از بازی گفت: نباید این فصل را فراموش کنیم. می‌خواهیم فصل بعد دوباره شانسمان را برای قهرمانی امتحان کنیم و این بار متفاوت ظاهر شویم.

او ادامه داد: اتفاقات عجیبی در این دیدار رخ داد. ژیرونا در دو دقیقه دو گل روی اشتباه‌های فردی ما به ثمر رساند. فصل قبل اشتباه‌های فردی ما کم بود و به همین خاطر قهرمان شدیم اما در فصل جاری اشتباهات فردی ما افزایش پیدا کرد و به همین خاطر امتیازات زیادی را از دست دادیم؛ همان اشتباهاتی را که در دیدار برابر رئال مادرید داشتیم در این بازی هم تکرار کردیم. این ناامیدکننده است.

ژاوی در  ادامه صحبت‌هایش گفت: بسیار ناراحت و ناامیدیم. تا دقیقه ۶۰ خوب بودیم اما به‌یکباره همه چیز تغییر کرد. این خلاصه فصل ماست. متاسفانه در بسیاری از بازی‌ها فعالیت لازم را در زمین نداریم. به‌یکباره اشتباهات فردی همه تلاش ما را به باد می‌دهد. این اشتباهات در سطح باشگاه و بازیکنان بارسلونا نیست. بی‌تجربگی در بسیاری از بازی‌ها ما را مجازات کرد. من واقعا ناراحتم.

سرمربی آبی‌اناری‌ها در پایان گفت: این تاسف‌آور است که با چنین نتیجه‌ای شکست خوردیم. چنین اشتباه‌هایی نشان می‌دهد ما تجربه لازم را نداریم. امیدوارم که سال بعد بهتر و قوی‌تر برای قهرمانی رقابت کنیم. متاسفانه هم در دیدار برابر رئال مادرید و هم ژیرونا تیم برتر میدان بودیم اما در نهایت نتیجه‌ای دیگر رقم خورد.

شکست بارسلونا برابر ژیرونا باعث شد تا رئال مادرید چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌اش را در لالیگا قطعی کند. نکته جالب اینکه هواداران رئال در جشن قهرمانی‌شان ژاوی را به تمسخر گرفتند؛ به طوری که خواستار باقی‌ماندن او در بارسلونا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!