Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج بیت اللهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگران اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرایط کشور عادی نیست، برای بازگشائی مدارس، تابع تصمیمات و سیاست های ستاد ملی کرونا هستیم.

وی افزود: بازگشائی برای همه دانش آموزان در تمامی پایه ها از اول مهرماه ۱۴۰۰ می باشد و مدارس روستائی و کم جمعیت که امکان فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها وجود دارد، به شکل حضوری می توان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت اللهی، فراهم شدن زیر ساخت های بهداشتی برای یادگیری حضوری را مهم برشمرد و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدارس و والدین و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از الزامات برگزاری کلاس ها به صورت حضوری می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: تبلت دانش آموزی یکی از زیر ساخت های مورد نیاز در یادگیری غیر حضوری است که در این راستا بیش از چهار هزار دستگاه با کمک نهادهای حمایتی، صنایع و خیرین، بانک ها و غیره در سال تحصیلی گذشته تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

۱۰۰۰ دانش آموز بی بضاعت هرمزگان صاحب کتاب شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با کمک خیرین بزرگوار استان، کتب درسی بیش از یک هزار دانش آموز هرمزگانی خریداری شد.

بیت اللهی گفت: هیچ دانش آموزی نباید به دلایل کم بضاعتی از تحصیل محروم شود و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات و مسائل تحصیل دانش آموزان بکار گرفته است.

وی افزود: با کمک خیرین بزرگوار و برخی نهادهای همراه، هزینه خرید کتب درسی بیش از یک هزار دانش آموز استان که عمدتاً در شرق استان هستند، پرداخت شده است.

به گفته بیت اللهی، تهیه نوشت افزار، البسه و همچنین کیف و کفش برای دانش آموزان کم بضاعت نیز توسط خیرین و نهادهای حمایتی در حال پیگیری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: روح انفاق و ایثار در حوزه مسئولیت های اجتماعی در جامعه باید بیش از پیش افزایش یابد و نهادها، صنایع، خیرین و جامعه باید نگاه ویژه ای به دستگاه تعلیم و تربیت در راستای بستر سازی لازم برای توسعه پایدار کشور داشته باشند.

کد خبر 5298089

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان بازگشایی مدارس ویروس کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل سیستان و بلوچستان گرگان شیوع کرونا کرمانشاه دولت سیزدهم واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی آتش سوزی آموزش و پرورش دانش آموزان بیت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند