Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری، فرماندار ویژه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: اعضای شورای شهر خرمشهر باید بیش از پیش پاسخگوی شهروندان در برابر رای هایی که از آن ها گرفتند باشند و هر چه سریع تر در خصوص انتخاب شهردار آینده این شهرستان تصمیم گیری کنند تا مشکلات شهری این شهرستان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او انتخاب شهردار را از جمله وظایف اختصاصی شورای اسلامی شهر خواند و ادامه داد: رئیس شورای شهر خرمشهر با لغو شدن جلسات شورا در روزهای پی درپی با دستور کار انتخاب شهردار باید گزارش کتبی را به فرمانداری ویژه این شهرستان ارائه دهد تا درصورت تکرار با بررسی موضوع در شورای حل اختلاف استان در باره ی این افراد تصمیم گیری شود.

تلاش ها برای حل مشکلات خرمشهر ادامه دارد

فرماندار ویژه خرمشهر از برگزاری نشستی با سرپرست سازمان منطقه آزاد خبر داد و گفت: بر اساس نتیجه های حاصل از ان نشست این سازمان عهده دار همکاری در خصوص کاهش مشکلات شهری خرمشهر شد.

او افزود: نشست های هماهنگی با مسئولین شهرداری در هفته گذشته برگزار شد و از آغاز این هفته فعالیت هایی برای ساماندهی اوضاع شهری خرمشهر انجام پذیرفت.

او مشکلات شهرداری را مربوط به سال های پیشین خواند و بیان کرد: با وجود تلاش های فراوان برای جذب اعتبارات از سوی ارزش افزوده و عوارض آلایندگی ،مبالغ دریافتی به درستی هزینه نشد و همین عامل نا به سامانی اوضاع شهری از سوی شهرداری است اما تلاش ها بای پرداخت به موقع حقوق شهرداران، کارکنان شهرداری ادامه دارد.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات شهر انتخاب شهردار انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر