Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:43:01 GMT

فیلم توقیف شده حاتمی‌کیا اکران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۷۱۱۰

فیلم توقیف شده حاتمی‌کیا اکران می‌شود؟

تهیه‌کننده «گزارش یک جشن» دوباره برای فیلم حاتمی‌کیا درخواست مجوز اکران داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، ابراهیم حاتمی کیا بار دیگر پرونده فیلم توقیفی «گزارش یک جشن» را باز کرده و برای نمایش آن در سینماها درخواست پروانه نمایش داد.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۸۹ تنها اثر اکران‌نشده حاتمی‌کیاست که پس از نمایش در بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توقیف شد و هیچ‌گاه در سینماها به نمایش عمومی درنیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت توقیف این فیلم، اشاراتی است که به حوادث سال ۸۸ دارد.

محمد پیرهادی تهیه‌کننده «گزارش یک جشن» ۱۳ مردادماه مدارک فیلم را برای ثبت درخواست پروانه نمایش آن، تکمیل کرده است. تقارن این تاریخ با آغاز به کار سیدابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری، جالب توجه است و می توان آن را چالشی جدی برای سازمان سینمایی در دوره وزارت محمدمهدی اسماعیلی دانست.

رضا کیانیان، مریلا زارعی، رویا تیموریان، طناز طباطبایی، داریوش ارجمند، شبنم مقدمی، بهروز شعیبی، اصغر نقی‌زاده و سیامک صفری از بازیگران این فیلم هستند.

منبع: صبا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیرهادی پیرهادی داریوش ارجمند رسانه رضا کیانیان رییس جمهوری ابراهیم حاتمی کیا گزارش یک جشن حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به تازگی برخی رسانه ها گزارش داده اند که خانواده پسر متهم به قتل از سازندگان فیلم خواسته‌اند که اگر برخی سکانس های ملتهب "بی بدن" را حذف نکنند، پیگیری حقوقی را در دستور کار قرار داده و حتی ممکن است حکم توقیف فیلم را بگیرند؟

کم شدن تدریجی سانس های فیلم "بی بدن" در برخی پردیس های سینمایی و جایگزینی با برخی آثار کم‌خطرتر،این ظن را تقویت می‌کند که گردانندگان اکران هم قصد دارند بی سروصدا، "بی بدن" را محدود و درنهایت از اکران حذف کنند؟

با این حال آنچه از اقبال عمومی پیش‌روست اینکه "بی بدن" با وجود محدودیتها، نه فقط در تهران بلکه در شهرستان ها هم گزینه اصلی بسیاری از مخاطبان جدی سینماها برای فیلم دیدن بوده و حتی برخی دستفروشان هم دی‌وی‌دی‌های خالی را به اسم اسم این فیلم به علاقمندان می‌فروشند!

باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت "بی بدن" به کجا خواهد انجامید و این فیلم الناز شاکردوست خواهد توانست سر سلامت اکران خود را به پایان برساند؟

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899762

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • آغاز اکران فیلم «مست عشق»
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست