Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: میانگین آمار فوتی‌های استان براثر کرونا، از میانگین کشوری پایین‌تر است.

محمدرضا نیکبخت در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با محوریت پیش‌بینی سناریوهای احتمالی در مواجهه با کرونا ویروس و آینده‌پژوهی لامبدا با بیان اینکه ۳۰۰ تخت را برای خرم‌آباد در نظر بگیرید، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های استان، بیمارستان‌ها، دانشکده‌ها، دیگر مراکز و پزشکان متخصص بخش دولتی و خصوصی در صورت تمایل به همکاری با دانشگاه نیز استفاده شود تا قدرتمندانه بتوانیم این ویروس را مهار کرده و همچنین واکسیناسیون افراد و گروه‌های هدف را جدی بگیرید تا در صورت پیک جدید یا شیوع لامبدا که ممکن است در آبان ماه رخ بدهد با مشکلی خاص مواجهه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، هلال‌احمر، سپاه و دیگر امکانات استان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با مدیریت صحیح و نگاه واقع بینانه هر بیمارستانی برنامه عملیاتی خود را مشخص کند تا معلوم شود که چه بخش‌هایی را می‌توان تعطیل کرد و اینکه چگونه می‌توان از ظرفیت و نیروی انسانی کارآمد دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان نظیر؛ جمعیت هلال‌احمر، ارتش، سپاه، بسیج و ... در هر شهرستانی، استفاده کرد تا در مواجهه با وضعیت سیاه، استان دچار مشکل نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: آمادگی مراکز برای افزایش تخت‌ها و کمک به بخش درمان در هر شهرستانی را نیز اعلام کنید تا تدابیر لازم بر اساس این پیش‌بینی‌ها تحقق یابد؛ زیرا میانگین آمار فوتی‌های استان بر اثر کرونا، از میانگین کشوری پایین‌تر است و نباید گذاشت این جایگاه از دست برود و آمار فوتی‌های کرونایی بالاتر برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی بسیج سپاه ارتش دانشگاه علوم پزشکی لرستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا آمار فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد