Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس کمیته ورزش های هوایی کردستان از نامگذاری سایت پروازی کوه آبیدر سنندج به نام شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

آریان علاقبند بهرامی در گفت و گو با ایسنا گفت: این نامگذاری طی مراسمی در روزهای آتی با حضور ورزشکاران و مسئولین ورزشی کردستان در محل سایت انجام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه تحولات و به روزرسانی در ورزش های هوایی کردستان، سایت های پروازی کردستان جهت میزبانی ورزش ها و رشته های جدید ورزش های هوایی آماده و تجهیز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقبند بیان کرد: پاراگلایدر، پاراموتور، پاراتراک، کایت، پرواز هواپیماهای مدل، بانجی جامپینگ و چتربازی زیر نظر کمیته ورزش‌های هوایی اداره می‌شوند.

رئیس کمیته ورزش های هوایی کردستان فعالسازی و توانمندسازی رشته های غیر فعال در استان، برگزاری ورکشاپ استعدادیابی خلبانی برای آشنایی علاقه مندان به این حوزه، برگزاری کارگاه های ایمنی پرواز و امداد و نجات، تاسیس سایت های پروازی جدید، برگزاری دوره های توانمندسازی ورزشکاران این حوزه با حضور مربیان بین المللی، معرفی ظرفیت های استان برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی ورزش های هوایی را از برنامه های این کمیته در کردستان عنوان کرد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش های هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی سنه در گالری سوره این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسعد فرهادی شامگاه امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به نامگذاری ششم تا دوازدهم اردیبهشت به نام هفته فرهنگی سنه (سنندج)، اظهار کرد: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف حامد شریعتی، شامل ۶۰ عکس قدیمی این شهر در اندازه ۷۰*۵۰ از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت‌ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخدادها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن اخیر گردآوری و در معرض نمایش علاقه مندان و پژوهشگران قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری کردستان با اشاره به مشارکت حوزه هنری با شهرداری و شورای شهر سنندج در برنامه‌های هفته سنه، ادامه داد: همکاری در برگزاری مراسم افتتاحیه و جشنواره عکس سنه که توسط خانه عکاسان در حال انجام بوده، بخشی از این همکاری‌ها و فعالیت‌ها به این مناسبت است.

فرهادی به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های غنی استان هم گریزی زد و گفت: بر اساس سند زیست بوم حوزه هنری استان کردستان در سال جاری تلاش خواهد شد تا با بهره‌مندی از تمام هنرها به‌ویژه هنر عکاسی نسبت به معرفی بیش از پیش استان کردستان و شهر سنندج و کمک به توسعه آن گام‌های مؤثری را برداریم.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدید علاقه مندان است.

به گزارش ایمنا، ششم اردیبهشت با تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به عنوان روز سنه (سنندج) نامگذاری شده است، به همین مناسبت به مدت یک هفته برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 748508

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود