Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:36:12 GMT

یک احتمال: صالح این - میلاد آوت؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۷۶۲۹

احتمال دارد تیم ملی ایران با تغییرات در پست دفاع کناری به مصاف عراق برود.

به گزارش ورزش سه، سوت پایان بازی با سوریه در حالی زده شد که میلاد محمدی در پست دفاع چپ قرار داشت. او در نیمه دوم در حالی به زمین آمد که تیم ملی یک نیمه را با وحید امیری سپری کرده بود و انتظار می‌رفت که ورود مدافع چپ تخصصی تیم ملی شرایط را بهتر کند اما محمدی دور از فرم خوب گذشته ظاهر شد تا احتمال‌ها برای حضور فیکس این بازیکن در بازی با عراق کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایران در بازی خرداد ماه مقابل عراق، احسان حاج صفی را به عنوان دفاع چپ داشت که البته محمدی در قامت بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تا آخر هم در زمین ماند. حالا در غیاب حاج صفی، امیری باتجربه همچنان گزینه اول خواهد بود و امید نورافکن نیز در دسترس.

 

 

در سمت راست نیز تیم ملی شرایطی غیرقابل پیش بینی دارد. علاقه اسکوچیچ به استفاده از سلمانی چپ پا در پست دفاع راست با نمایش‌های پایین تر از حد انتظار این بازیکن همراه شده تا خروج او از ترکیب، محتمل باشد اما سوال اصلی درباره جایگزین اوست.

 

صالح حردانی که اولین حضور جدی در تیم ملی را تجربه می‌کند، در بازی قبلی به عنوان بازیکن ذخیره حضوری موثر در ترکیب داشت و روی گل نیز با یک پای سرضرب و دیدنی، نقش آفرینی کرد اما صادق محرمی به عنوان رقیبی سرسخت در تمرین حضور دارد و باید دید اسکوچیچ چه انتخابی را انجام می‌دهد.

صالح حردانی تیم ملی ایران میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صالح حردانی تیم ملی ایران میلاد محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است