Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت تمدید شده انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ فردا، ۱۶ شهریورماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به انتشار اصلاحات جدید و انتشار فایل نهایی دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ و اضافه شدن رشته‌های جدید، فرصت مجدد برای انتخاب رشته درنظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ فردا، سه شنبه ۱۶ شهریور ماه فرصت دارند که حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل انتخابی خود را در فرم مربوطه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت کنند.

همچنین افرادی که پیش از این انتخاب رشته کرده اند نیز می‌توانند تا ۱۶ شهریورماه نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگا ردانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: تاکنون ۱۸۱ هزار و ۲۹۰ داوطلب مجاز کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ انتخاب رشته خود را ثبت کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور ارشد 1400 انتخاب رشته سازمان سنجش کارشناسی ارشد انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری