Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:55:23 GMT

عرضه ۵۸ هزار و ۵۰۰ حلقه تایر در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۴۱۵

عرضه ۵۸ هزار و ۵۰۰ حلقه تایر در بورس کالا

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار فرعی بورس کالای ایران امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه میزبان عرضه‌های متنوعی شامل ۵۰۰ تن بتن یک صادراتی و ۲ هزار و ۴۶ تن الیاف استیپل، دوده صنعتی، کائولن و تایر خودرو است؛ جذاب‌ترین عرضه امروز بازار فرعی به تایر خودرو گروه صنعتی بارز با حجم ۴۵۰ تن معادل ۵۸ هزار و ۵۰۰ حلقه تایر اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 تغییر زمانبندی جلسه معاملاتی بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز میزبان عرضه یک هزار و ۴۹۵ تن مس مفتول، ۱۵۰ تن مس کاتد، ۸۰ تن سیم و مفتول مسی، ۴۰ تن مفتول آلومینیوم و ۲۳ هزار تن ورق سرد B است.

۳۲ هزار و ۷۶۶ تن مواد پلیمری، قیر و روغن پایه هم در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۳۹ هزار و ۱۵۰ تن قیر، یک هزار و ۷۰۰ تن گوگرد و ۲ هزار و ۹۷۶ تن پلی وینیل کلراید است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا بورس کالای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود