Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:04:17 GMT

واژگونی خودرو در ملایر یک کشته و ۲ مجروح بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۴۹۱

واژگونی خودرو در ملایر یک کشته و ۲ مجروح بر جا گذاشت

سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راننده جوان به علت خستگی و خواب آلودگی وارد لاین مقابل شده و خودرو را واژگون می کند اضافه کرد: در این سانحه رانندگی با وجود بستن کمربند ایمنی راننده و مادر مجروح شده اما مرد مسن به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: با وجود تاکید بر ضرورت استراحت پیش از رانندگی اما این راننده به علت بی توجهی به توصیه و هشدار پلیس سبب مرگ پدرش در این سانحه رانندگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی بیان کرد: جاده همدان - ملایر در حوزه استحفاظی شهرستان ملایر به میزان پنج کیلومتر دارای نقص هایی بوده که این مسیر را حادثه خیز و پرتلفات کرده است.

وی اظهار داشت: قیرزدگی و لغزندگی ناشی از نفوذ قیر از زیر آسفالت بر روی سطح جاده، فراوانی روستاهای مجاور این مسیر و ورود به جاده اصلی بدون رعایت حق تقدم و نبود حفاظ میانی از عوامل افزایش سوانح جاده ای در این مسیر است.

آمار واژگونی خودرو در استان همدان بالاتر از میانگین کشوری است.

طبق گزارش پزشکی قانونی استان همدان ۹۴ نفر فصل بهار امسال بر اثر بروز تصادف در این استان جان باختند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۵ درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان همدان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان همدان تصادفات جاده ای نیروی انتظامی همدان همدان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در شهر هوره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شهردار هوره گفت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.
عباسیان افزود: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب