Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@18:18:13 GMT

آزاد شدن صادرات تایر به صورت محدود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۶۱۶

انجمن صنفی صنعت تایر در ابلاغیه‌ای اعلام کرد: پیرو تصمیمات ستاد تنظیم بازار و پیگیری‌های انجام شده شرکت‌های تولیدکننده تایر مجاز هستند بخشی از محصولات تولیدی خود را صادر کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ابلاغیه انجمن صنفی صنعت تایر آمده است: شرکت‌های تولیدکننده تایر‌های کشاورزی، راهسازی و صنعتی می‌توانند تا ۳۰ درصد و شرکت‌های تولیدکننده تایر‌های سواری هم می‌توانند تا ۱۰ درصد محصولات تولیدی خود را صادر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: صادرات ، تایر ، تولید ، صنعت تایر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صادرات تایر تولید صنعت تایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود

تین نیوز

 رئیس هیئت مدیره شرکت احیا ریل ایرانیان در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این شرکت ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی ، تعطیلی ایستگاه ریلی و جایگزین نمودن سایر مدل های حمل و نقلی در سبد حمل و نقل بیش از ۲ میلیون تن از محمولات شرکت های تابعه خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، علی یوسف پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان در ادامه از مهرداد بذرپاش درخواست کرده است: با توجه به موارد مطروحه از آن مقام محترم درخواست می گردد دستور فرمایید جهت برون رفت از مشکلات ذکر شده، به هر نحو مقتضی ( نظیر تخصیص قطار برنامه ای به این شرکت ) اقدام لازم صورت پذیرد تا با مساعدت حضرتعالی شاهد تداوم سرمایه گذاری و رشد حمل و نقل ریلی کشور باشیم. 

وی در این نامه با اشاره به سرمایه گذاری بیش از ۵۰ هزار میلیاردی در صنعت ریلی تاکید کرده است: علی رغم سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط این مجموعه در صنعت حمل و نقل ریلی، با نهایت تاسف حداقل انتظارات مدنظر این مجموعه از بخش ریلی تاکنون به هیچ وجه محقق نشده است. 

تصویر این نامه را در ادامه ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد