Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:17:06 GMT

نماینده یزد در مجلس: کشور نیاز به توسعه متوازن دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۶۶۳

نماینده یزد در مجلس: کشور نیاز به توسعه متوازن دارد

به گزارش ایرنا، محمدصالح جوکار روز دوشنبه در دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان  با بیان اینکه کشور با رشد و توسعه نامتوازن زیادی روبروست ،افزود:  در حالی برخی نقاط ایران با  محرومیت‌های بسیار جدی و عجیبی روبروست که برخی مناطق با پیشرفت و توسعه همراه است .

به گفته وی در حوزه اشتغال هم  برخی نقاط ایران با مشکل بیکاری روبروست و در برخی نقاط  هم مشکلی در این زمینه وجود ندارد، همه  این موارد ناشی از توسعه نامتوازن، ضعف برنامه ریزی ها  و تصمیم گیری هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: البته در مناطق برخوردار هم چالش هایی  وجود دارد که نباید نسبت به آن غفلت کرد، چرا که در صورت غفلت، مشکل به بحران اجتماعی تبدیل می‌شود.

جوکار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  می‌تواند نسبت به جبران برخی از محرومیت‌ها اقدام کند، گفت: تاکنون هم اقدام های بسیاری  در این حوزه انجام شد ، انتظار می‌رود این مشکل نیز رفع شود.

جوکار یادآور شد: امروز مردم با مشکل هایی روبروند که عمدتا در حوزه اقتصادی و معیشتی است و بیشتر  هم افرادی گرفتار این مشکل هستند که در متن انقلاب بودند و برای آن زحمت و تلاش زیادی کشیدند.

وی با بیان اینکه کار ستاد اجرایی فرمان امام امت بسیار خداپسندانه و مطلوب است ،ادامه داد: دولت‌ها یک سری وظایف ذاتی دارند باید انجام دهند و ان شاءالله در دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی  توجه به انجام این وظایف نسبت به دوره قبلی افزایش یابد.

این نماینده استان یزد در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: به هر حال بحث انقلاب و نظام مطرح است ،همه وظیفه دارند زمینه حراست و حفاظت از نظام را انجام دهند، قطعا هرچه مردم رضایت بیشتری داشته باشند، در این مسیر می‌توان بهتر عمل کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۱ شهرستان چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یزد جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یزد مجلس شورای اسلامی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یزد جوکار ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت