Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش ثبت نام اربعین فعلا متوقف شده، از مردم خواست تا زمان اعلام زمان جدید برای ثبت نام به دفاتر زیارتی مراجعه نکنند.  

حسین نیک روش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعلام کشور عراق برای پذیرش 30 هزار زائر ایرانی، اظهارکرد: براین اساس قرار بود پیش ثبت نام اربعین 1400 از امروز(15 شهریور) آغاز شود، اما بنا به تصمیمات اتخاذ شده تا زمان مشخص شدن جزییات اعزام ها، ثبت نام فعلا متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به محدود بودن تعداد زائرین برای اربعین امسال هنوز سهمیه استان ها برای اعزام مشخص نشده، اما در صورت بالا بودن حجم تقاضاها این احتمال هم وجود دارد که به شکل قرعه کشی یا با اولویت بندی باشد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی دفاتر زیارتی استان برای ثبت نام زائرین، اعلام کرد: به 15 دفتر زیارتی استان اعلام کرده ایم که برای ثبت نام زائرین اربعین آماده باشند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در اربعین 1400 همانند سالهای گذشته از طریق سامانه سماح صورت می گیرد، گفت: پس از مشخص شدن زمان پیش ثبت نام ها، زائرین می توانند با مراجعه به این سامانه و یا دفاتر زیارتی برای اربعین امسال ثبت نام کنند.

نیک روش با اشاره به اینکه افرادی مجوز حضور در اربعین امسال را خواهند داشت که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، خاطرنشان کرد: طبق اعلام انجام شده سفر به اربعین امسال از طریق هوایی خواهد بود که امیدواریم پروازهای آن در کرمانشاه هم برقرار شود.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه اربعين حسيني کروناویروس آغاز ثبت نام اربعین دفاتر زیارتی اربعین امسال پیش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه

محمدباقر نریمانی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مبنی بر اجرایی شدن سند تحول قضایی، گفت : یکی از موضوعات این سند برگزاری دادگاه‌های علنی و برخط است که آن را در دستورکار قرار داده ایم. 

وی افزود: افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی و شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آراء قضایی از مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی به صورت آنلاین است. 

نریمانی با تاکید براینکه در قانون اساسی نیز بر برگزاری دادگاه‌های علنی تاکید شده، خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقمندان به مباحث حقوقی، قضایی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند بصورت برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور یابند.

اولین جلسه دادگاه علنی برخط استان کرمانشاه در سال جدید، روز دوشنبه (هفدهم اردیبهشت) با موضوع حمل و نگهداری مشروبات الکلی به صورت مجازی و برخط در آدرس یاد شده برگزار خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم