Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حامد سلیمان‌زاده»، «یوآن رایدینگر» و «ماری بویسار»، آثار بخش بین‌الملل جشنواره «ویژنی کورته» ایتالیا را داوری می‌کنند.

به گزارش ایران آنلاین ، حامد سلیمان زاده، منتقد و مدرس بین المللی سینمای ایران به همراه یوآن رایدینگر، بازیگر و کارگردان سرشناس کانادایی و ماری بویسار، بازیگر سرشناس فرانسوی، به عنوان هیئت داوران بخش بین‌الملل دهمین جشنواره بین المللی فیلم «ویژنی کورته» ایتالیا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ویژنی کورته» ایتالیا با تمرکز بر مرور آثار ویتوریو دسیکا، کارگردان سرشناس و از پیشگامان سینمای نئورئالیستی ایتالیا و مرور سینمای نوظهور ایران با شعار «سینما ما را روشن می‌کند» از تاریخ 18 تا 25 سپتامبر 2021 میلادی (27 شهریور تا 3 مهر 1400) در منطقه گائتا ایتالیا و به شکل حضوری برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره 106 فیلم کوتاه در بخش های مختلف از 37 کشور جهان و 5 قاره به رقابت می پردازند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه فرهنگی یونس امره ترکیه کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی؛ فرصت‌های جدید در تولید خلاقانه فیلم کوتاه» برگزار می‌کند.

این کارگاه با حضور کنان سوباشی از کشور ترکیه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سینما تمدن موزه سینما برگزار می شود.

در این کارگاه آموزشی علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین سینمایی و تعداد از فیلمسازان جوان سینمای کوتاه حضور خواهند داشت.

کنان سوباشی مدرس دانشگاه جراح پاشا استانبول، فارغ‌التحصیل دانشکده ارتباطات، گروه رادیو، سینما و تلویزیون است. مطالعات و مقالات آکادمیک سوباشی عمدتاً بر رسانه‌های نوین، سینمای دیجیتال، واقعیت مجازی و سینما، فیلم ۳۶۰ درجه، طراحی، انیمیشن و فناوری‌های جدید تمرکز دارد. او علاوه بر دوره‌ها و کارگاه‌های فنی مانند طراحی، مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن، تکنیک‌های ویرایش پیشرفته، طراحی به کمک کامپیوتر، طراحی گرافیک حرکتی، دروس تئوری را نیز تدریس می‌کند و به عنوان طراح در بسیاری از پروژه‌های ملی و بین‌المللی فعالیت دارد.

کد خبر 6099591

دیگر خبرها

  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران از نمایشگاه کتاب
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد