Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:10:47 GMT

تهیه لوازم یدکی اچ سی کراس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۶۱۳

تهیه لوازم یدکی اچ سی کراس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید و تهیه‌‎ی لوازم یدکی اچ سی کراس از جمله دغدغه‌‎های صاحبان این خودروها بوده و گاهی آن‌‎ها را با نگرانی‎‌های مختلفی از لحاظ کیفیت قطعات یدکی و اصل بودن آن‌‎ها روبرو می‌کند. در حالی که با آشنایی مراکز معتبر فروش این لوازم یدکی و البته بررسی دقیق مشخصات هر یک از لوازم یدکی مورد نیاز توان به یک خرید رضایت بخش دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین برای انتخاب بهترین یدکی لوازم یدکی اچ سی کراس و تجربه خریدی لذت بخش نیاز است تا با نکات بسیار مهمی در این باره آشنا شوید.

همان طور که می‌دانید اکثر قطعات خودرو از عمر مشخصی برخوردار بوده و در طی زمان مشخص و بسته به عوامل متعدد دچار فرسودگی شده و نیاز به تعمیر و سرویس و گاه نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. خودروهای اچ سی کراس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و صاحبان آن مدتی بعد از خریداری ممکن است به یکی از لوازم یدکی اچ سی کراس نیاز پیدا کنند که در این حالت خریداری یک جنس اصل در میان اجناس تقلبی فراوان کار بسیار دشواری خواهد بود. چرا که متأسفانه هستند فروشندگان متعددی که با فروش قطعات یدکی و بی‌‎کیفیت سعی در سودآوری بیشتر و به دام انداختن صاحبان خودرو داشته و آن‌‎ها را متحمل ضررهای مالی متعدد و عمده‌‎ای می‌کنند. این در حالی است که صاحبان خودرو با درایت و در نظر گرفتن عوامل متعدد می‌توانند این زنجیره سودجویی را به پایان برسانند و با خرید اجناس اصلی از آسیب‌‎ به خودروی خود جلوگیری به عمل آورند.

قطعات یدکی اچ سی کراس

قطعات مختلف این خودرو را می‌توان در دسته بندی‌‎های متفاوتی چون جلو بندی، بدنه، موتوری تقسیم نمود. به طوری که در خرید هر بخش نیاز به توجه و اهتمام خاصی احساس می‌شود. چرا که تولید تقلبی بودن و یا ناکارآمد بودن هر قطعه ممکن است منجر به فشار آمدن به قطعات اصلی و اورجینال شده و آن‌‎ها را نیز به مرور از کار بیاندازد و یا این که منجر به اتفاقات ناگواری چون تصادف شود.

قطعات جلوبندی اچ سی کراس شامل: طبق، سگدست، دیسک چرخ جلو، بلبرینگ چرخ جلو، قرقری فرمان، پلوس چپ و راست، میل موجگیر و … می‎‌باشد.

قطعات و لوازم یدکی بدنه اچ سی کراس شامل: گلگیر جلو عقب، درب موتور، چراغ جلو و عقب، شلگیر جلو وعقب، درب صندوق عقب، درب موتور، آینه بغل و … می‌‎باشد.

قطعات موتور اچ سی کراس شامل: تسمه، میل لنگ، سیلندر موتور، دینام، سر سیلندر، مخزن، پیستون، رینگ موتور و … می‎‌باشد.

نکاتی در خصوص تهیه‌‎ی لوازم یدکی خودروی اچ سی کراس

همانطور که اشاره شد برای تهیه‌‎ی محصولات درجه‎ی یک و با کیفیت لوازم یدکی اچ سی کراس می‎‌بایست نکات بسیار مهمی را در نظر گرفته و در هنگام خرید آن‎‌ها را به کاربرد تا خریدی رضایت بخش اتفاق بیافتد.

مطالعه‎‌ی دقیق مشخصات فنی هر قطعه ومقایسه‎‌ی آن با دیگر قطعات؛ یکی از موارد بسیار مهم و تأثیرگذار در خرید قطعات و لوازم یدکی اچ سی کراس مطالعه و بررسی دقیق مشخصات آن‎‌ها می‎‌باشد. چرا که با مطالعه‎‌ی این مشخصات می‌توانید به امکانات، کیفیت قطعه، جنس آن و عوامل دیگر دست پیدا نمائید که این موضوع خود گامی بزرگ در جهت خریدی موفقیت آمیز می‎‌باشد.

خرید از مراکز معتبر؛ شناخت مراکز معتبر و یا نمایندگی‎‌های لوازم یدکی اچ سی کراس بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند زمینه‎‌ی خریدی با کیفیت را فراهم آورد. چرا که قطعات موجود در یک فروشگاه معتبر، اصل بوده و مانع ایجاد مشکلات متعدد در خودرو می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که با بررسی فروشگاه‌‎های متعدد بهترین گزینه را که از خدمات ویژه‎ و لوازم متنوع‎‌تر وبهتری برخوردار است را انتخاب نمائید تا در زمان بروز مشکل دچار سردرگردانی نشوید.

خرید اینترنتی قطعات یدکی

با ورود مشاغل مختلف به عرصه‌‎ی اینترنت، خوشبختانه مراکز فروش لوازم یدکی اچ سی کراس هم از این موضوع غافل نشدند و با راه اندازی وبسایت فروشگاه خود اقدام به فروش گسترده‌‎ی قطعات یدکی در سراسر ایران نمودند. به همین خاطر صاحبان خودروی اچ سی کراس به راحتی می‌توانند از میان سایت‎‌های مختلف بعد از بررسی‌‎های لازم یک مورد را برگزیده و بعد از مقایسه‌‎ی محصولات موجود در آن سایت قطعه مشخص خود را خریدرای نمایند.

مزایای خرید اینترنتی لوازم یدکی

مسلماً خرید اینترنتی لوازم یدکی نسبت به نوع حضوری آن می‌تواند مزایای متعدد و فراوانی را برای شخص به همراه داشته باشد. اما این اتفاق تنها زمانی رخ می‌دهد که فرد سایت مورد نظر خود را با نهایت دقت و اهتمام و بعد از بررسی‌‎ خدمات آن انتخاب کرده باشد.

راحتی در خرید؛ با خرید اینترنتی لوازم یدکی اچ سی کراس دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه‎‌های متعدد جهت خرید لوازم یدکی نبوده و افراد به راحتی تنها با ستفاده از اینترنت می‌توانند به سایت‎‌های مختلف مراجعه نموده و بعد مقایسه‎‌‎ی خدمات تفاوت سایت‌‎ها نظیر تحویل درب منزل یا نوع پشتیبانی آن بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

عدم به هم ریختگی برنامه ریزی‎‌ها؛ برای مراجعه حضوری به فروشگاه‎‌های مختلف شهر قطعاً زمانی را باید صرف این کار کنید و بهترین فروشگاه را برگزینید. در حالی که در خرید اینترنتی تعداد زیادی فروشگاه تنها با سرچ ساده در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید به آن‌‎ها دسترسی پیدا کنید و دیگر نیازی به طی نمودن مسافت نبوده و در نتیجه‌‎ی این امر بسیاری از برنامه ریزی‌‎های شما سرجای خود باقی می‎‌ماند چرا که دیگر از زمان‎‌های اضافی که پشت چراغ قرمز، ترافیک و.. تلف می‌شد بهینه استفاده نموده‎‌اید.

بازگشت راحت‎‌تر کالا؛ در خریدهای حضوری مشتریان معمولاً حتی با وجود دسترس داشتن یک دلیل واضح و مشخص بازهم به سختی می‌توانند یک کالای معیوب یا خراب را به فروشندگان پس بدهند در حالی که در بسیاری از خرید‎‌های اینترنتی این مشکل رفع شده و در صورت تماس با پشتیبانی سایت فروش لوازم یدکی اچ سی کراس می‌توان مشکل خود را با آن‎‌ها در میان گذاشت.

امکان مشاهده‌‎ی قیمت‌ها؛ یکی دیگر مزایایی که معمولاً در خریدهای اینترنتی قطعات یدکی با آن روبرو می‌شویم اطلاع از قیمت دقیق این قطعات در سایت‌‎ها متفاوت است. این مزیت کمک می‌کند تا بتوانیم به راحتی سایتی را که از قیمت‎‌های منصفانه‌‎تری برخوردار است انتخاب و از آن سایت خرید نمائیم.

جهت خرید لوازم یدکی با کیفیت همراه با گارانتی می‌توانید به سایت چاینیز اتواپارت، وارد کننده‎‌ی لوازم یدکی اصل از کشور چین، مراجعه نمائید. در این سایت کلیه‌‎ی قطعات یدکی انواع خودروی برلیانس، برلیانس کراس، گریت وال و… موجود بوده و تنها کافی است با استفاده از آدرس http://chineseautopart.ir/ به فروشگاه چاینیز اتوپارت مراجعه نموده و از خدمات مختلف آن استفاده نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5298214

منبع: مهر

کلیدواژه: قطعات خودرو کسب و کار صنعت خودروسازی کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش خودرو گروه خودروسازی سایپا مواد غذایی خرید آنلاین ایران خودرو پلاستیک راهسازی بانک تجارت ترخیص کالا غلامحسین محسنی اژه ای بسته بندی صنعت خودروسازی خرید اینترنتی ی قطعات یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع لوازم خانگی خارجی در یک فروشگاه کالا در "شمال تهران " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متصدی فروشگاه با استفاده از خودرو‌های شوتی به دفعات مختلف لوازم خارجی قاچاق را به این مکان انتقال داده اسست افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مرجع قضائی از فروشگاه بازدید ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل: ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوئی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • لوازم یدکی رنو
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟