Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@23:20:10 GMT

فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان امنیتی رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۸۳۹

فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان امنیتی رژیم صهیونیستی

رسانه‌ها از فرار ۶ اسیر فلسطینی از یک زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ۶ اسیر فلسطینی از زندان امنیتی «جلبوع» در شمال اراضی اشغالی فرار کرده‎اند.
به گزارش شبکه قدس، تصاویر منتشر شده از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تونلی را نشان می‌دهد که در نزدیکی زندان «جلبوع» حفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این ۶ اسیر فلسطینی از طریق تونلی که در اتاق خود حفر کرده بودند، توانستند از زندان فرار کنند.

  منابع عبری زبان نیز اعلام کرده‌اند که این ۶ اسیر به حبس‌های طولانی‌مدت محکوم بودند و سال‌هاست که در بند اسارت هستند.

پلیس رژیم صهیونیستی برای یافتن این ۶ اسیر، به حالت آماده‌باش درآمده و عملیات جست و جو را آغاز کرده است.

به گفته منابع عبری زبان، اسرای فلسطینی از ماه‌ها قبل حفر این تونل را آغاز کرده بودند.


پایگاه «والا» رژیم صهیونیستی در این باره می‌نویسد «زندانیان فلسطینی ساعت ۳:۲۵ بامداد امروز دوشنبه نقشه فرار خود از زندان جلبوع که یکی از امنیتی‌ترین زندان‌ها به شمار می‌رود را عملی کردند و پس از نیم ساعت زندانبانان اسرائیلی متوجه شدند که آن‌ها فرار کرده‌اند.»   جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی به فرار این ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع واکنش نشان دادند.   برخی منابع در جنبش جهاد اسلامی اعلام کردند که مسئول عملیات فرار از زندان «محمود عبدالله العارضه» نام دارد؛ به گفته این منابع، «العارضه»، از قدیمی‌ترین اسرای جهاد اسلامی در زندان «جلبوع» است.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، عملیاتی قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و کل نظام رژیم اشغالگر است.
این جنبش اعلام کرد که همزمان شدن این عملیات دلاورانه با ضربه محکمی که دشمن صهیونیستی در مرز غزه دریافت کرد، شکست و ناتوانی این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

«فوزی برهوم»، سخنگوی حماس نیز تاکید کرد که آزادی ۶ نفر از اسرا با وجود تمامی موانع امنیتی، اقدامی شجاعانه و قهرمانه است.
«برهوم» این عملیات را پیروزی بزرگی برای عزم و اراده اسرای قهرمان فلسطینی دانست و گفت این پیروزی چالشی حقیقی فراروی نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی قرار داد که خود را شکست‌ناپذیر می‌دانستند.
حماس تاکید کرد: «این پیروزی ثابت کرد که دشمن صهیونیستی به رغم تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، هرگز پیروز نخواهد شد.»

جنبش حماس می‌گوید «این عملیات دلاورانه ثابت کرد مبارزه ملت فلسطین برای آزادی حتی در داخل زندان هم ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.» برچسب ها: فلسطین ، اسرای فلسطینی ، زندان ، رژیم صهیونیستی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فلسطین اسرای فلسطینی زندان رژیم صهیونیستی امنیتی رژیم صهیونیستی ۶ اسیر فلسطینی جهاد اسلامی ۶ اسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی

دستگاه‌های امنیتی یمن در صنعاء جزئیات کشف شبکه جاسوسی را که به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند، افشا کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع امنیتی به خبرگزاری سبأ گفت که چندین جاسوس وابسته به یک یگان اطلاعاتی با عنوان یگان 400 به ریاست عمار عفاش جاسوس تحت پیگرد دستگیر شده‌اند.

پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به‌زودی آغاز خواهد شد

ماموریت جاسوس‌ها، جمع آوری اطلاعات و شناسایی مواضع متعلق به نیروهای مسلح یمن در ساحل غربی جمهوری یمن و دادن این اطلاعات به آمریکا و  اسرائیل به عنوان دشمنان یمن بوده است.

جاسوس‌های یگان 400 اقدام به شناسایی و جمع آوری اطلاعات از اماکن شلیک موشک و پهپادی می‌کردند که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

افراد  دستگیر شده به شناسایی مواضع شلیک موشک و پهپاد و مواضع قایقهای نیروهای مسلح و انتقال اطلاعات مورد نظر به اربابان خود می‌کردند.

مزدوران یگان 400 با اطلاعاتی که به دشمنان آمریکایی و  انگلیسی دادند، باعث شهید و زخمی شدن شماری از مردم و وارد آمدن خسارتهای مادی شدند.

ماموریت ترور نیروهای مسلح و امنیتی و از کار انداختن تجهیزات و ادوات نیروهای مسلح یمن به این جاسوس‌ها واگذار شده بود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه