Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سیدمحمدعلی سیدحسینی معاون حمایت بنیاد با اشاره به اینکه این جشنواره به‌دنبال امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان این دو مجموعه و با همکاری خانه جهش همراه اول برگزار می‌شود، گفت: تمام بازی‌سازانی‌که بازی‌هایی در این حوزه تولیدکرده و توسعه داده‌اند، بدون در نظر گرفتن سال انتشار بازی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدحسینی با تاکید بر اینکه هر تیم باید حداقل 2 عضو و یک بازی AR یا VR داشته باشند، افزود: بازی‌سازان برای شرکت در این رویداد باید لینک بازی خود را از طریق تکمیل فرم ثبت نام برای دبیرخانه ارسال کنند. در صورتی که بازی مورد نظر هنوز در هیچ کدام از مارکت‌ها منتشر نشده و اما شرکت‌ها یا استودیوهای بازی‌سازی قصد ارسال آن برای حضور در این رویداد را دارند، می‌توانند نسخه‌ای از بازی را آپلود کرده و لینک دسترسی را حین ثبت‌نام در سایت رویداد (arvrgame.ir)، ارسال کنند.

معاون حمایت بنیاد این نکته را هم گفت که در صورتی که حجم بازی ویدئویی این امکان را نمی‌دهد که به صورت دیجیتالی آن را آپلود کنید، می‌توانید نسخه بازی ویدئویی را به صورت فیزیکی برای دبیرخانه به نشانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طبقه سوم واحد حمایت ارسال کنید.

طبق فراخوان این جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند از 15 تا 26 شهریورماه 1400 آثار خودشان را برای دبیرخانه ارسال کنند و پس از پایان فرآیند داوری و ارزیابی تمام آثار ارسال شده به رویداد، از 3 بازی ویدئویی برتر واقعیت مجازی یا افزوده که بیشترین امتیاز را از بخش داوری دریافت کرده‌اند با اهدای جوایز نقدی تقدیر می‌شود.
براین اساس جایزه اول این رویداد برای بازی نخست مبلغ 70 میلیون تومان، جایزه بازی دوم 50 میلیون تومان و جایزه بازی سوم 30 میلیون تومان است. ضمن اینکه 5 جایزه 6 میلیون تومانی نیز برای رتبه‌های 4 تا 8 در نظر گرفته شده است.

برای هماهنگی جهت ارسال اثر می‌توانید از طریق پست الکترونیکhemayat@ircg.ir اقدام کنید. ضمن اینکه شماره تماس 02188310222 داخلی 344 نیز پاسخگوی سوالات شما در این زمینه است. برای ثبت‌نام در این جشنواره نیز اینجا کلیک کنید.

کد خبر 5298392 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد ملی بازی های رایانه ای انستیتو ملی بازی سازی ترجمه معرفی کتاب تازه های نشر نقد کتاب انتشارات سوره مهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی محمد مهدی اسماعیلی ادبیات دفاع مقدس ویروس کرونا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشارات کتاب نیستان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عاشورا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری