Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:17:52 GMT

 ثبت 30 عنوان طرح در رویداد فرنو نوشت‌افزار

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۰۸۹۲

 ثبت 30 عنوان طرح در رویداد فرنو نوشت‌افزار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره بازارپردازی تهران، در رویداد نوشت افزار فرنو 12 گروه از نقاط مختلف کشور ثبت نام کردند که برای داوری اولیه بیش از 40 عنوان طرح را به دبیرخانه تحویل دادند.

طرح های رسیده به دبیرخانه پس از داوری اولیه، برای بررسی بیشتر به تهیه کنندگان ارشد ارائه می شود تا با کمک آن ها تیم های نوآور بتوانند طرح خود را گسترش داده و برای جذب سرمایه گذار ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طرح‌های منتخب شده در رویداد فرنو نوشت‌افزار با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی برای انعقاد قرارداد چندوجهی مالکیت معنوی پی‌گیری می‌شود.

لازم به ذکر است به دلیل شرایط همه‌گیری کرونا رویدادهای فرنو به صورت آنلاین و بر بستر اینترنت برگزار می‌شود و تیم ها قبل از معرفی به تهیه کنندگان ارشد برای ارتقا طرح خود در دوره‌های آموزشی آفلاین و انلاین شرکت می‌کنند تا توانایی درک بازار هدف محصولات فرهنگی بیش از پیش صورت گیرد.

گفتنی است رویدادهای فرنو، مجموعه رویدادهای «فرهنگی نوین» است که از سوی بنیاد سپهر انقلاب اسلامی و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود و در قالب سلسله رویدادهای «پیوند فرهنگی»، با هدف تحکیم جایگاه تهیه کنندگان ارشد فرهنگی، زمینه لازم برای بازارپردازی فرهنگی و درهم آمیخته سازی زمینه های متنوع فرهنگی را بوجود می‌آورد تا از این طریق، بستر لازم برای برآورده سازی نیازهای مخاطبان تخصصی فرهنگی (بهره‌برداران اقتصادی از حقوق مالکیت معنوی) فراهم شود.

کد خبر 5298395 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی پیوند فرهنگی بازارپردازی فرهنگی ترجمه معرفی کتاب تازه های نشر نقد کتاب انتشارات سوره مهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی محمد مهدی اسماعیلی ادبیات دفاع مقدس ویروس کرونا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشارات کتاب نیستان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عاشورا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است