Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر کیانی امروز  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه بزرگراه ۲۲ بهمن به عنوان یکی از معابر اصلی شهر که بار ترافیکی عمده ارتباطی شهر بردوش این معبر است، اظهار کرد: پایداری روشنایی این گذرگاه اهمیت بالایی دارد.

مدیر امور برق غرب زنجان با اشاره به اینکه انجام تعمیرات کابلکشی زمینی زمان بر بوده و موجب بروز مشکلات و خاموشی طولانی مدت معبر می‌شود، بیان کرد: همچنین با توجه به سرقت‌های متعددی که در شبکه زمینی این بزرگراه اتفاق افتاده بود، پروژه احداث کابل خودنگهدار این بزرگراه در فاز نخست اجرا و به طول ۷۰۰ متر حدفاصل تقاطع مدرس تا پل زیرگذر کوی فرهنگ به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فاز بعدی نیز به طول یک هزار متر در دست احداث است که تا چند روز دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

کیانی با اشاره به اینکه رفع سریع اتصالی و آسیب کمتر به شبکه روشنایی و پیشگیری از سرقت کابل را از مزایای کابل خودنگهدار است، بیان کرد: در کابل‌کشی زمینی برای رفع خرابی نیاز به حفاری است و موجب می‌شود روشنایی معبر برای ساعات طولانی دچار خاموشی شود.

مدیر امور برق غرب زنجان عنوان کرد: همچنین اتصالی‌های شبکه به ترانس‌های نصب شده بر شبکه آسیب می‌رساند که این مشکلات با اجرای کابل خودنگهدار رفع و روشنایی پایداری در بزرگراه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برای صرفه‌جویی در هزینه‌های پروژه‌ها، پایه‌های آویز نصب شده بر روی پایه‌های فلزی توسط همکاران امور برق غرب زنجان از لوازم اسقاطی طراحی و تولید و بر روی پایه‌ها نصب شده است.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کابل زنجان سرقت مدیریت خودنگهدار زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902410

دیگر خبرها

  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده