Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:44:40 GMT

مغازه سیگار فروش متخلف پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۱۲۲۶

مغازه سیگار فروش متخلف پلمپ شد

سرهنگ کاویانی از کشف ۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 30 هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارکرد: در اوایل هفته قبل خبری در خصوص دپوی مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یک واحد صنفی سیگار فروشی در جنوب غرب پایتخت دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت که مالک واحد صنفی با دپوی مقادیر متنوعی از سیگارهای قاچاق در داخل مغازه اش به توزیع و عرضه آن می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند 30 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال را که در داخل انبار این واحد صنفی دپو شده بود، کشف کنند.

او با بیان اینکه متصدی این واحد صنفی دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: واحد صنفی مذکور برابر دستور قضائی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پلیس قاچاق سیگار پایتخت دادسرا سیگار پلمپ کالای قاچاق سیگار قاچاق واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ تقی توئی گفت: در پی اعلام اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس در حال جابجایی تعداد زیادی سیگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در پلیس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد. 
وی با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند