Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:49:48 GMT

هیچ دستگاه اجرایی حق تعطیلی واحدهای تولیدی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۱۲۴۴

هیچ دستگاه اجرایی حق تعطیلی واحدهای تولیدی ندارد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، یداله صادقی اظهار داشت: واحدهای تولیدی که مشمول قانون رفع موانع تولید هستند جهت طرح مسائل و مشکلات خود از طریق سامانه بهین یاب که درگاه خدماتی وزارت صمت است و یا با مراجعه مستقیم به درگاه ستاد تسهیل، مشکلات و مسائل پیش روی تولید را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از ثبت درخواست، مراتب در دستور کار این سازمان و در کارگروه تخصصی قرار گرفته و توافقات در اولین جلسه کارگروه اصلی که روزهای یکشنبه در محل استانداری برگزار می شود مطرح و تصمیمات آن ابلاغ می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اضافه کرد: عمده مشکلات واحدهای که از این طریق طرح موضوع شده اند به نتیجه رسیده و برای جلوگیری از توقف تولید از همه ظرفیت های قانونی کارگروه و ستاد استفاده می کنیم.

به گزارش ایرنا، سامانه بهین یاب یکی از سامانه های محوری خدمات الکترونیکی در حوزه صنعت است که بیش از ۵۰ فرآیند مرتبط با صدور مجوزها، معافیت ها و ارائه خدمات مرتبط را به صورت الکترونیکی ارائه می دهد.

برچسب‌ها واحد تولیدی وزارت صنعت معدن و تجارت استان تهران سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی وزارت صنعت معدن و تجارت استان تهران واحد تولیدی وزارت صنعت معدن و تجارت استان تهران سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران صمت معدن و تجارت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد

غلامی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از خرداد ماه سال گذشته که سامانه خودنویس در راستای بهبود بازار اجاره مسکن راه اندازی شده است شاهد برقراری عدالت و شفافیت در معاملات بازار اجاره مسکن هستیم، گفت : سامانه خودنویس در حال حاضر نقش موثری در کاهش دلالی و سوداگری بازار اجاره مسکن داشته است.

وی افزود:  بازار اجاره مسکن در گذشته به دلیل آنکه این سامانه راه اندازی نشده بود با مشکلات بسیار زیاد از جمله افزایش دلالی و سوداگری روبرو بود که با راه اندازی این سامانه تمامی مشکلات در این بخش برطرف شده است.

او گفت: کاهش حق الزحمه های نجومی که توسط مشاوران املاک پیش این دریافت می شد با راه اندازی این سامانه برطرف شده و ما شاهد بهبود وضعیت معاملات در بخش اجاره هستیم.

غلامی تاکید کرد: با راه اندازی این سامانه  ما شاهد شفافیت ۱۰۰ درصدی معاملات مسکن در این بازار هستیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل