Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه مجمع عمومی هیات هاکی استان تهران با حضور رییس جدید این هیات و اعضای آن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدای جلسه، «عاطفه رحیم بخش» نایب رئیس هیات هاکی استان تهران با معرفی ارکان، کمیته‌ها و هیات‌های منطقه‌ای این هیات شروع کار جدید هیات هاکی استان تهران را امیدوارکننده خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این جلسه، اعضای مجمع عمومی با معرفی خود، به تشریح اقدامات انجام شده، وضعیت موجود ورزش هاکی در استان تهران، امکانات و تجهیزات، کمبودها، برنامه‌ها، آسیب شناسی وضعیت گذشته و... پرداختند و انتخاب «مجید رباطی» به عنوان رییس هیات هاکی استان را گامی به پیش‌رو برای حرکت به سمت اهداف شایسته و احیای جایگاه استان تهران در ورزش هاکی برشمردند. 

علی خسروی، مشاور امور فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی شهرداری تهران نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران در افزایش ارتباطات با هیات‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: وقتی مرحوم شفیع ریاست فدراسیون هاکی را برعهده گرفت، بسیاری فکر می‌کردند که این رشته، یک ورزش لاکچری است اما با گذشت زمان، هاکی جای خود را در میان مردم باز کرد و فراگیر شد. 

وی با تاکید بر توسعه و مردمی شدن ورزش هاکی اظهار داشت: سازمان ورزش شهرداری تهران قراردادی را با هیات هاکی استان تهران به امضا رسانده است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این ورزش شود. در این چارچوب، شهرداری تهران آماده همکاری و توسعه همکاری با هیات هاکی استان تهران و در اختیار قرار دادن سالن‌ها و امکانات خود است.

محمد مومنی، رییس اداره ورزش منطقه ۱۰ شهرداری تهران نیز در این جلسه تصریح کرد: امیدوار هستیم با همکاری پیشکسوتان، بازیکنان، مربیان و مجموعه‌های ورزشی زمینه توسعه ورزش به ویژه رشته هاکی در شهر تهران فراهم و کشف استعدادهای جدید فراهم شود. 

وی زمینه و شالوده توسعه ورزش را همگانی و محلی شدن آن دانست و خاطرنشان کرد: اگر ورزش در محلات توسعه یایند، استعدادهای جدید شناسایی و ورزش قهرمانی نیز رشد می‌کند. 

مجید رباطی، رییس هیات هاکی استان تهران هم در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان تهران ابراز داشت: شهر تهران و شهرستان‌های آن دارای ظرفیت زیادی بخصوصی هستند؛ در این چارچوب، شاید استان تهران دارای امکانات و ظرفیت‌هایی باشد که شاید در کشور کم‌نظیر باشند و شاید هم از نظر سرانه فضای ورزشی در رنج باشند. 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش هاکی بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت نشان دهیم استان تهران از توانمندی‌های خوبی در حوزه ورزش هاکی برخوردار است و می‌تواند رقیب بسیاری از رشته‌های مختلف ورزشی باشد. 

رییس هیات هاکی استان تهران اولویت خود را همکاری با بدنه و پیشکسوتان این ورزش دانست و یادآور شد: خوشبختانه با مشکل کمبود فضای ورزشی روبه‌رو نیستیم و لوازم ورزشی مرتبط با آن را می‌توانیم در کوتاه‌مدت تامین کنیم تا در این چارچوب، زمینه فعالیت و استفاده از ظرفیت‌های آن در مناطق و شهرستان‌های تهران مهیا شود. 

رباطی با تاکید بر ضرورت معرفی ورزش هاکی در نواحی، مناطق و شهرستان‌ها عنوان کرد: آموزش و پرورش و شهرداری دارای ارتباطات اجتماعی و پیوند تنگاتنگی با اقشار مردم و گروه‌های مختلف اجتماعی است و افزایش ارتباط با این دو نهاد، می‌تواند زمینه‌ساز ارتباط بهتر و بیشتر ورزش هاکی با مردم شود. 

وی وجود ۶۰۰ ورزشکار در رشته هاکی در استان تهران را با توجه به ظرفیت‌های آن بسیار اندک خواند و گفت: وضع موجود برازنده وضعیت مطلوب نیست. بنابراین باید به سمت رویدادسازی رفته و از تمامی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استفاده کنیم. در این صورت، می‌توان به توسعه ورزش هاکی امیدوار بود. 

رییس هیات هاکی با ضروری دانستن توسعه فعالیت‌ها در فضای مجازی اظهار داشت: با معرفی، رویدادسازی و فعالیت مستمر می‌توان استعدادیابی کرده و از ظرفیت‌ها استفاده کرده و ظرفیت‌های جدیدی را هم شناسایی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیات هاکی استان تهران رییس هیات هاکی توسعه ورزش ورزش هاکی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند