Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:08:46 GMT

۱۷۲ هزار نفر در اسلامشهر واکسن کرونا دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۲۳۳۹

۱۷۲ هزار نفر در اسلامشهر واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، ظهر امروز در حاشیه بازدید از ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن در اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: از آغاز عملیات تزریق واکسن تا امروز از ۴۳۰ هزار نفر گروه هدفی که داریم، برای بیش از ۱۷۲ هزار نفر واکسیناسیون انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۶ مرکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرستان اسلامشهر افزود: در همکاری که عزیزان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با مشارکت شبکه بهداشت و درمان داشتند، سالن ورزشی و امکانات دانشگاه به کارگیری شده و در این مرکز تجمیعی واکسن برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و ادارات شهرستان که مشمول واکسینه شدن هستند انجام می‌شود.

وی از افزایش مراکز تزریق واکسن خبر داد و گفت: فردا یک مرکز دیگر واکسیناسیون که به همت سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) ایجاد شده، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و با راه اندازی مراکز جدید و تامین به موقع واکسن سرعت تزریق واکسن برای گروه‌های هدف شتاب بیشتری پیدا می کند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم با همین روند و سرعتی که پیش می‌رود و با همکاری که دستگاه‌های مختلف از جمله تیپ حضرت امیر(ع) نیروی هوایی ارتش، سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) و شهرداریها با ستاد مقابله با کرونا شهرستان به ویژه با شبکه بهداشت درمان دارند، ان‌شاءالله تا ایام دهه فجر هدفی را که دولت برای تزریق واکسن برای گروه‌های موردنظر پیش‌بینی کرده، در سطح شهرستان محقق شود.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: متاسفانه چون دستورالعمل های بهداشتی در برابر مقابله با کرونا از سوی شهروندان رعایت نمی شود، وضعیت کرونا در شهرستان اسلامشهر خوب نیست و شاهد افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها در سطح منطقه هستیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اسلامشهر، تاکید کرد: برای مقابله با کرونا، یک بخش از  پیشگیری وظیفه ستاد مقابله با کرونا است، اما قسمت مهم پیشگیری برعهده مردم است که متاسفانه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی کامل رعایت نمی شود، لذا تا زمانی که مردم رعایت نکنند، با مشکل جدی مواجه هستیم و متاسفانه ظرفیت مراکز درمانی شهرستان هم به دلیل محدودیت‌های موجود پاسخگو نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل مجتمع ورزشی شهید عباسپور این واحد دانشگاهی از امروز فعالیت خود را آغاز و کار واکسیناسیون و تزریق واکسن برای کارکنان مشاغل و ادارات مختلف بر اساس اسامی اعلامی از سوی دستگاه‌های ذیربط انجام می شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون اسلامشهر واکسن شهرستان اسلامشهر مقابله با کرونا مرکز تجمیعی تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن پرکار در گفتگویی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع امسال این استان طبق نوبت اعلام شده از امروز (پنجم) تا شانزدهم اردیبهشت ماه برای انجام واکسیناسیون اجباری فرصت مراجعه دارند، اظهارکرد: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

وی اظهار کرد: تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیانی که در ۲ سال گذشته این واکسن را تزریق نکرده‌اند، اجباری است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه در مشهد حدود ۱۰ هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروانها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، ادامه داد: با توجه به مدت مشخص جهت تزریق واکسن برای حجاج تمتع، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرخراسانی را هم در مشهد با توجه به زیارتی بودن این شهر داریم.

وی ادامه داد: شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی ۹ هزار و ۵۶۷ نفر هستند که در قالب ۶۷ کاروان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند، ۳۹ کاروان از این شمار متعلق به مشهدی‌ها است.

پرکار گفت: تامین عوامل یکی از آشپزخانه‌های مرکزی در مکه نیز با خراسان رضوی و به تعداد ۱۰۰ نفر است که معاینات پزشکی این تعداد از روز گذشته در مشهد آغاز شده است.

شایان ذکر است، نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899103

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی