Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدان پناه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از مجموع ۴۸۳ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد ۲۳۳ نفر کرونای قطعی و ۳۵ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه  بستری هستند.


وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۰ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۷۸۳ نمونه PCR دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت ۳۶ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد گزارش شده است.
یزدان پناه عنوان کرد: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری‌های کرونایی در استان پیش بینی می‌شود تا هفته آینده روند افزایشی قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشته باشد.


وی  از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.
وی افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد