Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:32:29 GMT

تولید محتوا برای اینستاگرام + لیست هزینه

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۲۶۸۷

تولید محتوا برای اینستاگرام + لیست هزینه

در زمانه‌ای هستیم که نبودن در صفحات اجتماعی ناممکن است؛ بسیاری از اخبار و ماجراها و سرگرمی‌ها در صفحات اجتماعی می‌گذرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنی بین رسانه، زمانه‌ای که زندگی هم‌پا با دنیای واقعی، در فضای مجازی هم در جریان است.  
یکی از مهم‌ترین این شبکه‌ها اینستاگرام است، شبکه‌ای که کاربرانش در دنیا به ۱ میلیارد نفر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران پس از محدود شدن تلگرام، تعداد کاربران این شبکه از سایر پلت‌فرم‌ها پیشی گرفت؛ حالا حدود ۶۵ درصد از مردم در آن عضو هستند.

آیا تولید محتوا در اینستاگرام جواب می‌دهد؟ / چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

آمارها و ارقام نشان می‌دهند تعداد تبلیغات اینستاگرامی در سال‌های اخیر بسیار بیشتر شده‌ است. بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ یا استارتاپ‌های تازه‌کار به این شبکه رو آورده‌اند، اما چرا؟ 
۱.دلیل اول تعداد بالای افراد ساکن در اینستاگرام است، شبکه‌ای است که در هر لحظه افراد بسیاری در آن می‌چرخند و محتوایش را مصرف می‌کنند. در کنار عکس‌های سرگرم‌کننده یا ویدئوهای علمی یا پست‌های فرهنگی، تعداد زیادی محتوای تبلیغی هم در اینستاگرام وجود دارد که کابران اینستاگرام خواسته یا ناخواسته آن‌ها را هم می‌بینند. 
۲.دلیل دوم ساختار به‌روز و جذاب و خلاقانهٴ این شبکه است؛ اینستاگرام طوری طراحی شده که فکر و خیال افراد را به خود مشغول کند؛ بدون اینکه حواسشان به زمان باشد جذبش شوند، بالا پایینش کنند و مدت‌ها همچنان در آن بگردند. این افراد حتماً و مطمئناً تبلیغات شما را هم از نظر می‌گذرانند و خودآگاه یا ناخودآگاه تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند.

دوربین گوشی یا دوربین‌های سینمایی؟تولید محتوای آماتور یا تولید محتوای با کیفیت؟

اتفاق فقط در چند ثانیه می‌افتد؛ اینکه مخاطب بخواهد تبلیغ شما را ببیند یا شصتش را روی گوشی به سمت بالا بکشد و برود پست بعدی. 
برای رسیدن به این هدف ـ  دیده شدن برند و سپس فروش آن ـ چند فاکتور لازم است: حرفه‌ای بودن تبلیغات ویدئویی، شناخت داشتن از مخاطبان، آشنایی با الگوریتم‌های اینستاگرام و نحوهٴ تبلیغ در آن. 
ویدئوها و تصاویر تبلیغاتی دست‌ساز ـ آن‌هایی که با گوشی موبایلتان می‌گیرید یا پست‌هایی که نیروهای تازه‌کارتان می‌سازند که بیشتر آزمون و خطاست ـ قابل مقایسه با ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی استودیویی نیستند، تیزرهایی که با دوربین‌ها و امکانات فوق‌العادهٴ به‌روز ساخته می‌شوند، سناریو و داستان دارند، با برنامه‌ریزی قبلی و هدفمند هستند و تیم تولید محتوای حرفه‌ای پشتشان است. 

لیست هزینه تولید محتوا برای اینستاگرام

خدمات تولید محتوای اینستاگرامی در کانون آنی‌بین در سه گروه نقره‌ای و برنزی و طلایی ارائه می‌شوند.

پلان طلایی خدمات تولید محتوا :

عکاسی و تهیه پست : ۶ عدد موشن‌دیزاین و تصویر متحرک : ۱ عدد ویدئوی محصول : ۳ عدد

پلان نقره‌ای خدمات تولید محتوا :

عکاسی و تهیه پست : ۳ عدد موشن‌دیزاین و تصویر متحرک : ۲ عدد ویدئوی محصول : ۱ عدد

پلان برنزی خدمات تولید محتوا :

عکاسی و تهیه پست : ۳ عدد موشن‌دیزاین و تصویر متحرک : ۲ عدد

هزینه دریافت این خدمات در تابستان ۱۴۰۰ ماهانه بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان می باشد که برای مشاهده جزییات طرح و مشاهده نمونه‌های هرکدام از موارد می توانید به وبسایت کانون آنی‌بین مراجعه نمایید.

مدیریت صفحه اینستاگرام و به ‌دست آوردن مشتری

مدیریت صفحات اجتماعی از مسئولیت‌های جدید در ساختن برند یا فروش محصول است که اخیراً در کسب‌وکارها جایگاه قابل ‌توجهی برای خود  پیدا کرده. حضور خلاقانه و پررنگ در صفحات اجتماعی و برندسازی در آن‌ها، گوی سبقت را از شیوه‌های تبلیغی قبلی ربوده و خود حالا سردمدار تبلیغات است. 
گرداندن و مدیریت صفحات مجازی کسب‌وکار به این معنی است که با استراتژی از پیش تعیین شده، بر اساس نوع مخاطب و نیاز او، برای صفحات مجازیِ کسب‌وکار  شما برنامه‌ریزی شود تا مخاطبان و مشتریان آهسته و پیوسته محصولتان را بشناسند و وفادارانه آن را دنبال کنند.

خدمات تولید محتوا برای اینستاگرام. کانون آنی‌بین به شما کمک می‌کند

یکی از خدمات کانون آنی‌بین‌ مدیریت صفحات اجتماعی شما از جمله اینستاگرام است. 
دپارتمان دیجیتال مارکتینگ آنی‌بین مدیریت صفحه‌های اینستاگرامی بسیاری از شرکت‌های بزرگ را برعهده دارد، شرکت‌هایی که با دریافت این خدمات برای مدیریت صفحات خود به آنی‌بین اعتماد کرده‌اند و بی نگرانی برای جا ماندن از سایر رقبا، به تولید محصول خود مشغول‌اند. کانون آنی‌بین با سابقه و تجربهٴ پیشین خود، معرفی برند یا پیدا کردن مخاطب مناسب برای محصولات شرکت‌ها را برعهده می‌گیرد. 
سرویس تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی در آنی‌بین شامل این بخش‌هاست:

تولید محتوای متنی یا تصویری باکیفیت  ساخت ویدئوهای حرفه‌ای ارسال مطالب در زمان‌بندی مشخص مدیریت و افزایش تعداد فالوورها برگزاری کمپین‌های دیجیتال یا مسابقات مرتبط با برند 

محتواهای تولیدشده در فضای اینستاگرام بی‌اندازه زیادند، آن‌قدر که جلب و نگه داشتن توجهِ مخاطب به‌شدت سخت شده است. برای همین پیشنهاد می‌کنیم در مدیریت صفحات اجتماعی خود از نیروهای کاردرست استفاده کنید، در این صورت می‌توانید با خیال راحت به کار خود بپردازید.
ما در این مسیر همراه شما هستیم؛ شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با دپارتمان دیجیتال مارکتینگ کانون آنی‌بین تماس بگیرید. همچنین جداول تعرفه به روز و نمونه کارهای انجام شده در وبسایت آنی‌بین anibeen.com در دسترس می‌باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیجیتال مارکتینگ مدیریت شبکه های اجتماعی خدمات تولید محتوا صفحات اجتماعی کانون آنی بین مدیریت صفحات تولید محتوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.
روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.
لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.
شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901545

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم