Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان قربانی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: دیروز دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۲۷هزار دز واکسن سینوفارم و ۷هزار دز واکسن آسترازنکا دریافت کرد که بین مراکز واکسیناسیون شهرستان های آبادان ،خرمشهر و شادگان توزیع شد.
او ادامه داد: سهمیه واکسن کرونا براساس ظرفیت و گنجایش سرمایی که در شهرستان ها وجود دارد ،توزیع میشود و ما بیشتر واکسن هارا در زنجیره سرمای حوزه معاونت بهداشت شهرستان آبادان نگهداری می‌کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی عنوان کرد:آبادان در گروه شهرستان هایی قرار دارد که مراکز واکسیناسیون آن تا زمان رسیدن محموله جدید واکسن کووید۱۹ ،تزریق واکسن به مادران باردار را در دستور کار خود قرارداده بود.
او با بیان اینکه ۵۸درصد از گروه سنی بالای پنجاه سال نوبت اول واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده اند،تصریح کرد:از سالمندان تقاضا داریم جهت دریافت واکسن کووید۱۹ حتما به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند زیراکه تنها ۳۶درصد از گروه سنی بالای ۵۰ سال نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند که این میزان قابل قبول نیست ودر زمینه تامین واکسن مشکلی وجود ندارد.
این مقام مسئول در پایان اضافه کرد:همه ی مردم ،اصناف و مسئولین ملزم به رعایت موارد بهداشتی تا پیش از واکسیناسیون همگانی هستند و نباید عادی انگاری صورت بگیرد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۸ درجه را نشان می‌دهد است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۱ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر